איך באמת נקבעים דמי המזונות לילדים?

התחתנתם, הבאתם ילדים לעולם והאחריות המשותפת שלכם לא נגמרת – גם אם החלטתם לפרק את התא הזה ולהמשיך בדרכים נפרדות. אלא שההחלטה על גירושין היא רק ההחלטה הראשונה בשורה של החלטות חשובות, בהן ההחלטה על דמי מזונות. רגע לפני שאתם מגיעים לשם כדאי להבין איך בכלל נקבע הסכום שתידרשו לשלם (או לקבל), מה הנושאים המרכזיים שיש לקחת בחשבון ואיך תוכלו גם אתם להגיע מוכנים יותר. כדי לקבל את המענה המשפטי המקצועי ביותר, יש ליצור קשר עם משרד עו"ד אילן גבע.

לפני הכול: פירוק התא המשפחתי

זוגות רבים מחליטים להתגרש, והסטטיסטיקה בהחלט מדברת בעד עצמה. מצד שני, לצד זוגות שמחליטים להילחם זה בזו במשך שנים, יש גם מי שבוחר לחפש את הדרך המהירה והשקטה יותר, בוודאי כאשר מעורבים בתמונה ילדים קטנים. אלא שגם אם הפרידה שלכם נעשתה ברוח טובה ואתם משתוקקים להתחיל את החיים שלכם מחדש, מומלץ לשלב בתהליך הזה עורכי דין גירושין שילוו אתכם במהלך הזה ויבטיחו לכם את התועלת המקסימלית. עם ניסיון רב בתחום, משרד עו"ד אילן גבע עוזר לכם לנתח את הסיטואציה היטב, להבין את הסיכוי שלכם להשיג את המטרות שהצבתם, ובעיקר לתכנן את הדרך הנכונה להשגת היעדים הללו.

מעורבות הילדים בהליך הגירושין

כשהפרידה מתבצעת בשלב מוקדם יחסית של הקשר, לפני התרחבות המשפחה, היא עשויה להיות מהירה למדי. הסיפור נעשה מורכב יותר כאשר נכנסים לתמונה ילדים. במצב הזה, פתיחת הליך גירושין מחייבת תשומת לב לשלל נושאים נלווים. למשל, מי יקבל את המשמורת על הילדים, מה יהיו הסדרי הראייה וכבמובן, מה יהיה תשלום המזונות שייקבע. כל אלה חשובים במטרה להבטיח את רווחתם של הילדים, לצמצם את הנזק שייגרם להם בעקבות פרידת ההורים, ולהבטיח דאגה מוחלטת לכל צרכיהם הבסיסיים.

חישוב תשלום המזונות

חלק בלתי נפרד מהתהליך הזה כולל גם קביעת דמי מזונות לילדים, וכדאי להבין אילו גורמים נכנסים למשוואה הזו. צרכיו הבסיסיים של הילד, כדוגמת טיפולים רפואיים, ביגוד או מזון, הם אלה שמגדירים במידה רבה את הסכום שייקבע.

גם גילם של הילדים, הזמנים בהם הילדים שוהים אצל כל אחד מן ההורים והכנסות ההורים הם גורמים שיש לקחת בחשבון בעת שקובעים את מזונות הילדים, .

כדי להגיע מוכנים לתביעת המזונות אתם מוזמנים לפנות למשרד עו"ד אילן גבע לקבלת ייעוץ משפטי וליווי מקצועי בתהליך המשפטי מראשיתו ועד סופו, בטלפון 073-7765553.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here