pixabay

מוזיקה היא הכוח המניע עבור כולנו. הרי היא מלווה אותנו ברגעים החשובים והמאתגרים ביותר. אישית, אני זוכרת לאילו שירים האזנתי כאשר הייתי נערה, לאורך שירותי בצה"ל ועם איזה זמר דמיינתי שאתחתן יום אחד. בין אם באושר, אהבה, פרידה, עצבים או סתם כדי להעביר יום נוסף – בזכות המוזיקה אנו מקבלים ביטוי מדויק לתחושות הפנימיות והכמוסות ביותר שלנו. בהתאם, מומלץ להכין פלייליסט למקרים ומצבים שונים בחיינו. מתכננים את יום חתונתכם? יוצאים להליכה ספורטיבית או מארגנים מסיבה שווה עם החברים? כדי להוסיף טעם לחיים, מומלץ ביותר לבנות פלייליסט איכותי. אבל איך? זוהי שאלת השאלות ואנו כאן כדי לענות.

 

להרכיב סימפוניה לחיים

לא תמיד אנו זוכרים מה אנו לבשנו או מה אמרנו בצמתים שונים בחיינו. עם זאת, לעיתים קרובות אנו זוכרים למה האזנו. אכן, כל אחד ואחת מאתנו מתמודדים עם מגוון אתגרים בחיינו. הרי לא הכול סוגה בשושנים. לצד ימי הולדת, חתונות, בר/בת מצווה וחגיגות שמחות אחרות, רבים מאתנו נאלץ להתמודד עם קשיים כאלו ואחרים. בהתאם לכך, מומלץ למצוא את הנחמה בכל פינה, מקום ודרך. אחת האפשרויות המומלצות לכך הינה מוזיקה; מילים משמעותיות בעלות לחן עם קצב.

גם אתכם מוזיקה מניעה קדימה? בהתאם לכך, אנו ממליצים לקת מספר דקות (או שעות), לבחור את השירים האהובים עליכם ביותר ולבנות פלייליסט. ישנן מספר דרכים באמצעותן תוכלו לעשות זאת. נעבור כעת על חלק מהנקודות העיקריות:

  • ראשית כל, יש להתאים את המוזיקה לאירוע. הרי סוג המוזיקה לחתונה יהיה שונה במהותו מהמוזיקה אותה ננגן בעת פעילות ספורטיבית במכון הכושר. בהתאם לכך, חשוב לבחור בז'אנר המוזיקלי, האמנים השונים וכן הלאה.
  • היבט חשוב נוסף הינו אורך הפלייליסט עצמו. כלומר בין אם מדובר באירוע ארוך או מפגש קצר, על רשימת השירים להתאים למעמד כראוי.
  • האם רק אתם תאזינו לפלייליסט? או האם הוא מיועד גם לקהל בעל טעם מוזיקלי מגוון? בהתאם לתשובה, יהיה עליכם להכין רשימת שירים אשר תנעים את אוזניהם של המאזינים – ותעלה חיוך על פניהם.
  • ולסיכום, גיוון גיוון גיוון! דמיינו את עצמכם כדי ג'יי של חייכם: החל משירי פופ ועד רוק כבד, חשוב לשמור על מינון מדויק בין ז'אנרים מוזיקליים. גם אם אתם נמצאים בעיצומה של תקופה מורכבת, כאשר יופיע לפתע שיר מקפיץ ומרקיד – לא תוכלו לעצור את תנועת הגוף ולרקוד.

 

ליהנות מכל העולמות

לא חייבים להיות מוזיקאים או לדעת לנגן על כלי נגינה כדי לאהוב מוזיקה, להיפך. נהנים להקשיב לטיילור סוויפט או אריאנה גרנדה? אולי נירוונה או פרל ג'ם? בזכות הפלייליסט המושלם, תוכלו ליהנות מכל העולמות. בהצלחה!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here