איך חוגגים בר או בת מצווה?

היורשת חוגגת 12 וכל החברות כבר מכינות שמלות ססגוניות, והיורש בן ה-13 מתחיל להתכונן ליום הגדול. אין ספק שהפקת בר או בת מצווה היא הזדמנות לתכנן אירוע בלתי נשכח, אבל לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי להבין מה צפוי לכם בתהליך ובעיקר – איך תעשו את זה בצורה הטובה, הפשוטה והיעילה ביותר. עם EVE אירועים תקבלו תשובות, כמובן.

כמה אורחים יש לכם?

השאלה החשובה והבסיסית ביותר היא, כמובן, שאלה של כמות. כשאתם מפיקים אירוע בת מצווה כדאי להתחיל מרשימה מסודרת של מוזמנים כדי שתוכלו להעריך את כמות האורחים שלכם. אז נכון, חלק מהמוזמנים יתקשו להגיע בגלל התחייבויות אחרות, אבל לכל הפחות תוכלו להעריך את גודל האירוע הצפוי כדי לקבוע את המיקום האידאלי עבורכם ולתכנן תקציב. אם אתם מתכננים אירוע קטן ואינטימי שאליו יגיע החברים הטובים ובני המשפחה, רצוי להתמקד במקומות המיועדים לחגיגות מהסוג הזה, כדוגמת EVE אירועים היוקרתי והמרשים שבו תקבלו את כל מה שאתם צריכים להפקת מסיבה בלתי נשכחת.

מה יהיה תוכן האירוע?

אחרי שתבחרו מועדון לבת מצווה הגיע הזמן להחליט מה בדיוק יקרה במהלך הערב, חוץ מארוחה דשנה ומוזיקה טובה, כמובן. יכול להיות שכלת בת המצווה תרצה לרקוד, לשיר או לברך את האורחים, ואולי החברים הטובים של חתן בר המצווה מתכננים להפתיע אותו עם מצגת משעשעת או כוריאוגרפיה שהמציאו בעצמם. חוץ מזה, תמיד אפשר (ואף מומלץ) לשלב אטרקציות שונות, כמו אביזרי מסיבה שימלאו את הרחבה למשל. האפשרויות רבות ומגוונות, לכם נותר רק לבחור את מה שמתאים לכם – ולמסמר הערב כמובן.

מה רוצה כוכב האירוע?

בכל אירוע בר מצווה (או בת מצווה כמובן) יש כוכב אחד שמקבל את מלוא תשומת הלב. מאחר ובזכותו האירוע הזה מתקיים, כדאי לתת לו את ההזדמנות להבהיר מה הוא רוצה שיקרה ואיך הערב הזה אמור להיראות. איזו מוזיקה מתאימה לו יותר? האם הוא מעדיף לשאת נאום או לתת לאחרים לברך אותו במהלך האירוע? מה הוא רוצה ללבוש ומה באמת חשוב לו? נכון שאת ההחלטות מקבלים ההורים, אבל אם תעניקו לילד את ההזדמנות להרגיש בוגר ואחראי יותר, הערב הזה יעבור בצורה נעימה וחלקה הרבה יותר.

כדי ליצור חגיגה מרגשת ובלתי נשכחת, אתם מוזמנים לפנות אל EVE אירועים, יחדיו ניתן יהיה לבנות תפריט אוכל גלאט כשר איכותי ומגוון. נדגיש כעת כי השף שלנו, רמי יוסף, מחזיק בניסיון של למעלה מ-40 שנה במטבח הקר והחם. כמו כן, את התפריטים שלו ניתן לקבל בהגשה אישית  – בין אם בצלחת אישית, בופה, או בפלטת שולחן.

עם הליווי המקצועי של צוות EVE אירועים תוכלו לעשות את זה באופן מדויק ויעיל, ואתם מוזמנים להתחיל לתכנן את החגיגה הגדולה כבר עכשיו בטלפון 03-6888099 ובטלפון הנייד 050-2333320.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here