כל בעל עסק או חברה יודע שכדי שהעסק יעבוד כמו שצריך, העובדים צריכים לתת את מלוא התפוקה מהצד שלהם. הצלחה או כישלון של עסק תלויים במידה רבה בהצלחה או הכישלון של העובדים, כאשר הם עובדים בחוסר חשק או חוסר ברירה זה משפיע על השירות שלהם כלפי הלקוחות, התפוקה היומיומית שלהם ועוד גורמים רבים. אך אם העובדים אוהבים את מקום העבודה שלהם, ולכן עושים מעל ומעבר מבחינת העבודה שלהם – כך העסק יצליח וישגשג. כדי לשמור על המורל הגבוה של העובדים, חשוב לעשות להם מדי פעם ערבי חברה או ימי גיבוש מהנים שיהיו כמובן על חשבון החברה. כאשר מוציאים את העובדים מהשגרה היומיומית של העבודה, ועושים עבורם דברים כיפיים זה יכול להשפיע מאוד על התמורה שלהם לחברה ולהצלחת העסק.

יום גיבוש בהפתעה

כולם אוהבים הפתעות טובות ובמיוחד עם הם מתבטאים בעזרת ימי גיבוש. לכן, הפתיעו את העובדים שלכם עם יום גיבוש באחד מן הימים בהפתעה מוחלטת. מומלץ לערוך את יום הגיבוש במהלך שעות היום ועל חשבון שעות העבודה, כך שהעובדים לא יצטרכו להקדיש מזמנם הפנוי בשעות הערב וכך תוכלו להיות בטוחים שכל העובדים יגיעו ליום הגיבוש.

כאשר כל העובדים יגיעו כרגיל ליום העבודה השגרתי, כנסו את כולם בחדר אחד בתירוץ של ישיבת צוות ואז ספרו להם שהיום בעצם אף אחד לא עובד וכולם משתתפים ביום גיבוש מהנה ומגבש.

יום גיבוש במשרד

תוכלו לערוך את יום הגיבוש במשרדי החברה, אם בגלל ענייני תקציב של הסעות או השכרת מקום או בגלל נוחות. תוכלו להשכיר מפעיל או סטנדאפיסט שיגיע לכמה שעות כדי לערוך מופע מפיל מצחוק, יחד עם משחקי אלתור משעשעים שכולם ישמחו להשתתף בהם.

תוכלו להזמין לצהריים גם מגשי פיצה או סושי, כך שהעובדים ייהנו גם מהפסקת צהריים טעימה בנוסף ליום הגיבוש על חשבון החברה.

יום גיבוש מחוץ למשרד

אם יש לכם צוות עובדים קטן, מומלץ לקחת אותם ליום גיבוש מחוץ למשרד. בימי הקיץ ניתן לנסוע ליום גיבוש וכיף באחד מהמקומות שמציעים פארק מים כיפי ומרענן, או אפילו נסיעה לים שם תוכלו לערוך פיקניק מגבש לכל העובדים.

בימי החורף ניתן לקחת את העובדים לאחת מסדנאות הבישול הפופולריות במיוחד בשנה האחרונה, כך כל העובדים יוכלו להיות יחדיו בסדנה מגבשת וגם ללמוד דברים חדשים ושימושיים על בישול. מומלץ לערוך ביניהם משחק או תחרות כלשהי להוספת האתגר הגיבוש של כל צוות העובדים.

הספקים המומלצים שלנו:

ימי גיבוש לקבוצות

חדרי קריוקי

יום כיף לחברות

יום כיף לחברות

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here