ארגון מסיבה אמיתית דורשת דאגה להרבה מאוד דברים. יש לדאוג לאוכל, למוסיקה, למקום, לתפאורה ועוד. ארגון הדברים השונים למסיבה ידרוש מכם זמן, ריכוז ולעתים גם נסיעות או לכל הפחות טלפונים רבים. ככל שהאירוע גדול יותר כך הארגון יהיה מדוקדק יותר וההפקה תהיה גדולה ומרשימה יותר.

שלב 1 – סוג האירוע:

לפני ארגון מסיבה, חשוב לשאול את עצמנו מספר שאלות: ראשית באיזה אירוע מדובר? האם מדובר ביום הולדת פשוט? בר מצווה? חתונה? בעוד יום הולדת יכול להיות גם בבריכה או בווילה מושכרת, הרי שחתונה זקוקה בדרך כלל למקום גדול יותר: שטח פתוח, ים, אולם/גן אירועים ועוד. כמובן שגם אירועים גדולים ומשמעותיים יכולים להתקיים במתכונות מצומצמות בהתאם למספר האורחים.

שלב 2 – אילו אורחים צפויים להגיע?

כעת נדאג לסוג האורחים ולכמות שלהם. בהתאם לכמות האורחים נוכל לבחור בהמשך את המקום. בהתאם לסוג האורחים שצפויים להגיע נוכל להתאים את המוסיקה, סוג האוכל ואפילו את התפאורה.

שלב 3 – אוכל אוכל אוכל:

המחלקה הקריטית ביותר בכל אירוע היא האוכל. את האוכל תצטרכו להתאים לסוג האורחים שלכם על מנת שאלה יצאו בסוף האירוע שבעים ושמחים. הקהל באירוע שלכם, וודאי אם הוא קהל שמשאיר שיק (באירועים מסוימים) הוא מצפה לקבל לכל הפחות ארוחה טובה. אם יש לכם לדוגמה אורחים שמרביתם תימנים (כאשר יש אירוע משפחתי למשל ואתם ממוצא זה) הרי שתצטרכו לדאוג לאוכל תימני באירוע שלכם (לפחות שיהיו כמה סוגים של מאכלים תימניים), אותו דבר כלפי כל עדה אחרת כמובן.

שלב 4 – מוסיקה:

כעת צריך לדאוג למוסיקה. האם אתם רוצים דיג'יי באירוע שלכם? האם אתם יכולים לארגן את המוסיקה בעצמכם? אולי תמצאו שבמקום שאתם שוכרים כבר יש עמדת דיג'יי ומפעיל מטעם המקום.

שלב 5 – תפאורה:

את התפאורה תוכלו להתאים לאחר שתבחרו מקום כמובן ותאפיינו את הקהל שאמור להגיע לאירוע. לעתים יש אירועים שהתפאורה מתאימה לאופי האירוע, למשל מסיבות טבע, אווירה של ג'ונגל, אווירה של צבא, אווירה של חוף הים ועוד.

שלב 6 – אטרקציות:

התכנית האומנותית של הערב ביחד עם האכול הם אלה שיעשו את האירוע שלכם למוצלח או כושל. בדקו את האפשרויות השונות והרבות שעומדות לפניכם והכינו תכנית אומנותית שגם תלהיב את הקהל שלכם וגם תעמוד בתקציב שלכם.

שלב 7 – בחירת המקום:

לבסוף יהיה עליכם לבחור מקום. יש הסבורים שזה הדבר הראשון שצריך לעשות ולהתאים את הכול למקום עצמו, אולם אנו בעד הגישה שמאפשרת גם בחירת מקום המתאימה לכל האטרקציות, האוכל, התפאורה וכמות האנשים שאנו רוצים להביא. כמובן שזה נתון לבחירתכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here