לילדים יש יום הולדת? סתם מתחשק לכם לפרגן להם ערב של כיף אמיתי עם כמה חברים? מסיבת פיג'מות היא פתרון קל, מהיר ונוח מאוד בדיוק עבור אלה! ואם כל זה לא מספיק, גם עלות הפקת ערב שכזה היא בין הנמוכות שיש ביחס לכל שאר ההפעלות והפעילויות למיניהן. מסיבת פיג'מות זוהי מסיבה שאתם תיהנו, לארגן, שהילדים ייהנו לחוות וגם שאר ההורים של ילדי המסיבה ישמחו לקבל אותם הביתה כבר מוכנים לשינה: עייפים, לבושים בפיג'מה ושבעים אחרי ארוחת ערב.

איפה מתחילים?

ראשית יש לעדכן את הורי הילדים המשתתפים מספיק זמן מראש, על מנת שיוכלו להגיע ולהיערך בהתאם.

יש לציין בעת ההזמנה כי מדובר במסיבת פיג'מות, ולפרט האם מדובר במסיבה הכוללת לינה בביתכם או שמדובר בערב בסגנון מסיבת פיג'מות אך בסופו שבים הילדים לביתם.

שנית יש לציין כי על המשתתפים להגיע לבושים בפיג'מות ואם תרצו להעמיק את החוויה תוכלו לבקש מכל ילד להביא גם כרית ושמיכה, צעצוע לילה אהוב וכדומה.

ומה בערב עצמו?

ישנם מספר דברים אותם תרצו לארגן מראש:

  • יש להכין חלל פנוי עם מזרנים קטנים לישיבה/שכיבה, או לחלופין לארגן את סלון ביתכם כך שיתאים לרביצה כוללת של כמה ילדים. ניתן לפרוס שמיכות עבות ולפזר כריות נעימות על הרצפה וליצור אווירה מותאמת.
  • על מנת לא ללכלך את אזור המסיבה והמצעים, יש ליצור אזור מרוחק מעט ונפרד לאכילה. כדאי לשקול להציב שולחן במטבח או בפינת האוכל ולהגביל את רוב האכילה והשתייה לשם.
  • פעילויות: נושא זה תלוי בגיל הילדים, ילדים גדולים יכולים לראות סרט עם פופקורן, פיצה וחטיפים ולסיום קצת מוזיקה והשתוללות בריאה. במקרה כזה כדאי לכסות את הספות בבד או כיסוי מותאמים אשר ימנעו מלכלוך ונוזלים להגיע אליהן.

ילדים קטנים יותר יכולים להביא ספר אהוב עליהם אשר הם יקריאו לשאר הילדים, או מבוגר במידה ואינם יודעים לקרוא עדיין. בנוסף אפשר להכין לוכד חלומות אינדיאני, לתפור כרית עם אות משם הילד, או כל פעילות יצירה קלה ומותאמת הקשורה לנושא השינה.

  • השראה: כיום ניתן לקבל השראה בכל הקשור לעיצוב, תפריט, הפעלות וכולי בשלל מדיות חברתיות כגון אינסטגרם, פייסבוק ופינטרסט, כאשר אין סוף כמעט לשלל הרעיונות בכל אספקט של המסיבה.

בקיצור, אין ספק כי מדובר באחת המסיבות המהנות אך הקלות ביותר לארגון, והן משאירות את הילדים עם חוויה מרגשת ומקרבת במינימום מאמץ או השקעה כספית מצדכם. תהנו!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here