מעבר דירה כולל הרבה מאוד סידורים שונים ולעתים מגיע עד לרמה של תשישות נפשית ופיזית שגורמת לנו ריב עם בני המשפחה ויוצר סיר לחץ מבלי שיהיה בכך צורך. על מנת להקל על המצב כדאי להכין תכנית אריזה מסודרת של הבית ולהכין מבעוד מועד קרטונים ואת כל האבזור הנדרש לצורך אריזת דירה בקלות ובמהירות. אם הכול יהיה מתוכנן ומסודר כולכם תתרכזו בעבודת האריזה ותוכלו לבצע אותה מהר יותר, לחסוך וויכוחים או סטיות מהתכנית והסחי דעת שונים.

מדוע חשוב לבצע את האריזה כמו שצריך?

במהלך אריזת דירה יש בלגן בגדול וצריך לדאוג להרבה מאוד סידורים. מכאן שהראש לא מפוקס מספיק רק על מלאכת האריזה ואתם עשויים לשכוח דברים מאחור. לא פעם אנו שומעים סיפורים מאנשים שנעלמים להם חפצים וציוד במהלך הובלת הדירה שלהם וזה כשהם מקבלים את הקרטונים שלהם סגורים ושלמים בדיוק כפי שהעמיסו אותם למשאית ההובלה. הסיבה היא ככל הנראה שכחה של חלק מהציוד מאחורי. זה יכול להיות אלבום תמונות של המשפחה, חפץ כלשהו, תכשיטים ודברים נוספים שקל מאוד לשכוח אותם או לא למצוא אותם בדיוק ברגע האריזה כשצריך אותם. אריזה מתוכננת ומדוקדקת של הפריטים שלכם תחסוך לכם עוגמת נפש בהמשך.

איסוף/רכישת קרטונים וציוד נלווה:

איסוף קרטונים תוכלו לבצע בקרטוניות שונות בערים ובמושבים. כיום כמעט בכל מושב או עיר יש קרטיוניות המיועדות למחזור קרטונים. אנשים משליכים לשם את הקרטונים שלכם שכבר עשו בהם שימוש ואתם יכולים לאסוף אותם לשימוש שלכם לפני שאוספים אותם למחזור. בדרך כלל ליד חנויות המקבלות קרטונים רבים יש קרטוניות מסוג זה וכן במתחמי מסחר שונים. אם לא מצאתם קרטונים בחינם תוכלו תמיד להשקיע כמה מאות שקלים ברכישת כמה עשרות קרטונים מחברות אריזה או מפעלים לייצור קרטונים.

הזמנת הובלה המתאימה ביותר:

לבסוף, יהיה עליכם להזמין את ההובלה המתאימה ביותר עבורכם. אם מדובר בדירה קטנה עם מעט ציוד הרי שתוכלו לבחור אפילו ברכב עם גרר ולחסוך את העלויות הגבוהות יותר של המשאית. גם למשאיות יש גדלים שונים וככל שהמשאית גדולה יותר כך ככל הנראה עלויות ההובלה יהיו גבוהות יותר. שימו לב גם לכמות האנשים בצוות ההובלה. בדרך כלל 2 מובילים מספיקים להובלת תכולה של דירה ממוצעת ואם יציבו לכם צוות רב יותר של אנשים, וודאו שזה לא בא על חשבונכם ושעות העבודה שלהם נוספים להצעת המחיר המקורית שקיבלתם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here