האם קרה לכם שישבתם בעבודה, בבית או בכל מקום אחר ופתאום התקשרו אליכם ממספר לא מזוהה? אם המספר חסום ככל הנראה מתקשרים אליכם מהבנק, אולם זה אף פעם לא ידוע כיוון שהמספר חסום ולכל אחד ישנה אפשרות כיום לבצע שיחה חסומה ליעד אחר. כאשר המספר חשוף אבל אינכם יודעים במי מדובר – זה כבר סיפור אחר וניתן לבצע זיהוי של מספר הטלפון ולראות מי התקשר אלינו כדי לחזור אליו ובאמצעות סמארטפון ואפליקציה מתאימה תוכלו גם לזהות מי מתקשר בזמן אמת.

הדרך הנוחה והמהירה ביותר לדעת איזה מספר מתקשר אליי לאחר השיחה:

הדרך לזהות מי מתקשר תהיה באמצעות האינטרנט כמובן. כיום מרבית בתי העסק והחברות שעשויים להתקשר אלינו ולהציע לנו שירותים, מבצעים והטבות (מבלי שפנינו אליהם כלל) ואפילו מספרי טלפונים של אנשים פרטיים, נוכל למצוא באמצעות האינטרנט. כל שאנחנו צריכים לעשות הוא לרשום את המספר במנוע החיפוש של גוגל ולהיכנס לתוצאות הראשונות. ייתכן ואנשים אחרים לפניכם העלו את מספרי הטלפון לרשת ואנשים הגיבו במי מדובר. קראו את התגובות של האנשים ואולי תגלו מי עומד מאחורי המספר. טכניקה נוספת הקשורה לחיפוש בגוגל היא האפשרות שתמצאו בתוצאות דפי צור קשר של החברה שהתקשרה אליכם.

מנוי לאתר:

אותם אתרים שייפתחו לכם מספקים שירות בטלפון של זיהוי ומציאת הבעלים של אותו מספר טלפון שמתקשר אליכם ותוכלו במקרה של הטרדה להתקשר למשטרה או לשלם לאתרים הללו כדי לאתר בעצמכם את מקור השיחה.

אפליקציה חינמית בסמארטפון:

במידה ושירות בטלפון לא באה בחשבון כי זה אינו מצריך שירות מסוג זה, תוכלו כמובן להמשיך ולהשתמש בדרכים חינמיות כמו למשל להוריד אפליקציה המתאימה בחינם. אפליקציה כזו מומלצת היא למשל TrueCaller שמגלה לכם בזמן אמת מי מתקשר אליכם גם אם המספר שלכם אינו שמור בטלפון וכביכול אמור להיות בלתי מזוהה. האפליקציה פועלת על פי דאטה בייס של נתונים שהיא אוספת על אנשים פרטיים ובתי עסק שונים לפי שמות הטלפונים שלהם, כתובת ופרטים נוספים שהיא אוספת על המשתמשים השונים לפי מספרי טלפון. בעידן הדיגיטלי של היום קשה מאוד להישאר בלתי מזוהה וכי המידע שלנו מסתובב בכל כך הרבה מקומות כך שבאמצעות סמארטפון או מחשב ניתר לאתר כל אחד ומכל מקום, כולל מספרי טלפון.

לחזור אל הטלפון:

וכמובן השיטה הנדושה ביותר שתוכלו לפעול בה במידה ואין לכם הצורך לדעת מי מתקשר טרם השיחה, היא כמובן לחזור אל אותו מספר. לא תמיד יענה בנאדם בצד השני ולעתים תא קולי שיענה לכם יסגיר את החברה שהתקשרה אליכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here