אירוע בר המצווה הוא אירוע חשוב של פעם בחיים. עבור הילד שלכם מדובר באירוע חשוב עוד יותר שכן בגיל הזה הוא וילדיו לכיתה כבר מתחילים להשוות למי יש בר מצווה יותר יפה ומושקעת, באיזו בר מצווה הם הכי נהנו ולמעשה ארגון בר המצווה הילד היא כבר לא רק משימה דתית או משפחתית, אלא גם חשובה למקובלות החברתית של בנכם בבית הספר. מכאן עולה החשיבות המכרעת של אטרקציות לבר מצווה של הילד שלכם ואתם רוצים להכיר כמה שיותר אופציות שתוכלו לבחור מהן.

מגוון אופציות לארגון אטרקציות לבר המצווה:

  • יום כיף בירושלים – קחו את הילד שלכם וחבריו לטיול בעיר הכי גדולה לעם היהודי – ירושלים. סיור ברחובות העיר, חגיגת בר מצווה עם להקת מתופפים שמלווה אתכם ברחובות ודגלים עד לכותל המערבי, שם תוכלו ליהנות מתפילה ועלייה לתורה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. לאחר מכן תוכלו להמשיך לארוחת צהריים במסעדה עם אוכל מקומי מפנק וטעים במיוחד.
  • מופע לייזרים – שילוב של מופע אורות, לייזרים ולעתים אפילו רובוט לייזרים רוקד יהיו נפלאים עבור האירוע של הילד שלכם. מעבר לכך שהמופע יהיה מגניב ומהפנט בפני עצמו, ניתן יהיה לשלב מכונת עשן ולהזמין את הילדים לרחבת הריקודים להשתולל ולרקוד.
  • מופע – מופע סטנד, מופע אל חושי, מופע קוסמות ועוד. כל אלה ועוד יכולים להיות אטרקציות מצוינות לבר המצווה של ילדיכם. אם החומרים יתאימו כמובן לקהל הילדים זו יכולה להיות הצלחה ענקית.
  • משחקי ווידיאו – שילוב של עמדת משחקי ווידיאו יכולה לעזור מאוד לחבר'ה הצעירים שמגיל 0 כבר מחוברים למחשב ולמשחקים הללו. היא יכולה לספק להם חוויה מעניינת ובלתי נשכחת.
  • מתנפחים – אם אתם חושבים שהילדים גדולים מדי בשביל מתנפחים תחשבו שוב. גם בגיל הזה ילדים עדיין אוהבים לקפוץ, להשתולל ולהשתחרר. מגוון מתנפחים לילדים גדולים יכולים לעשות את העבודה היטב.
  • אטרקציות מים – אם אתם מעוניינים לקחת את האטרקציות לילדים שלכם צעד נוסף קדימה תוכלו לשלב מגוון אטרקציות מים מלהיבות בעיקר בחודשי הקיץ החמים. ממשחקי מים, דרך מתנפחים המשלבים מגלשות מים, תותחי קצף ועוד.
  • שולחנות משחק – כדורגל שולחן, סנוקר, הוקי אוויר ועוד. שילוב משחקי שולחן אינם עולים הרבה ויכולים להיות אטרקציה מלהיבה שיכולה לספק תעסוקה רבה לילדים ולהפוך חלק מהאולם לאזור משחקים אטרקטיבי במיוחד (כדאי לשלב עם אזור משחקי הווידיאו).

לסיכום; בחירת אטרקציות לבר מצווה של הילד שלכם איננה פשוטה אך גם לא מסובכת במיוחד. יהיה עליכם לבחור באטרקציות שאתם בטוחים שילהיבו את בנכם ואת חבריו וכמובן לשמור ככל האפשר במסגרת התקציב שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here