איך לבחור הובלות בתל אביב?
מקור freepik

אין דבר שלא בוחרים היום באמצעות האינטרנט. גם כאשר מחפשים חברת הובלות קטנה , הדבר הראשון שעושים זה להיכנס לרשת ולחפש אתר של חברת הובלות.

אפשרות נוספת היא להיכנס לאתרים שמדרגים נותני שירות. כי ככה עובדים היום.

אין ספק שהאינטרנט שינה לנו כליל את החיים אבל הוא בעיקר קבע רף חדש לחברות ובעלי מקצוע שמספקים שירות כמו חברת הובלות ועוד נותני שירותים. היום חברת הובלה לא יכולה לפשל כי אם היא תפשל, מחר מישהו יכתוב על זה ברשת. לכן לכל חברה חשוב מאוד המוניטין, השם הטוב שלה והתדמית, משום שלפני שמישהו בכלל מתקשר להזמין הובלה, הוא כבר הספיק לעשות תחקיר שלם על החברה, לבדוק ולהשוות מחירים. לקרוא עליה חוות דעת והמלצות. היום הולכים על בטוח.

הדרך למצוא חברה טובה

ראשית גם היום בעידן האינטרנט מסתייעים אנשים בהמלצות מפה לאוזן אם מחפשים חברת הובלות בתל אביב. אם השכן שלכם אומר לכם שהוא היה מרוצה מחברת ההובלות שהוא עבד עמה. האמינו לו והזמינו אותם אם המחיר שלהם גם מוצא חן בעיניכם.

זה לא אומר אגב שאם מישהו היה מרוצה מחברת הובלות, אז כל החברים או השכנים שלו גם יהיו מרוצים, כי זה עניין מאוד אינדיבידואלי, אבל מה שבטוח לפחות הגעתם אליה עם המלצות.

מחירון הובלות בתל אביב

מחירון הובלות משתנה מחברה לחברה, אבל הפערים הם לא גדולים. בכל עיר המחיר הוא דומה ומה שמבדיל בין הובלה להובלה זה משתנים מסוימים כמו מוצרי חשמל כבדים, פסנתר, ארון קיר ועוד. עקרונית מחירי ההובלה נעים סביב 800 ₪ בממוצע לדירת חדר, , 1000 ₪ שני חדרים ועד 25 00 ₪ לחמישה חדרים, אבל כאמור זהו טווח מחירים כללי שלא מעיד בהכרח על העלות האמתית של ההובלה.

כמובן ששירות של אחסון, פירוק והרכבה של רהיטים, אריזה ועוד, מתומחרים בנוסף לשירות ההובלות, אומר מנהל של חברת הובלות בתל אביב. יש חברות שמציעות את השירות הזה לפני ההובלה והרבה משפחות גם מנצלות את זה, כי צריך לדעת לארוז דירה נכון כדי שהפירוק יהיה יותר קל.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here