אף אחד אל רוצה להיתקע מחוץ לדלת הרכב או הבית זה ברור, אולם אלו דברים שקורים ולא רק לכם. בחירת מנעולן במקרה כזה תהיה קריטית שאסור להקל בה ראש. מלבד העובדה שאתם רוצים שזה יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ולא יגרום נזק שיעלה לכם הון נוסף לאחר מכן, הרי שאתם רוצים גם לוודא שמדובר באדם אמין ובעל האישורים הנדרשים לעבוד בעיסוק זה, כיוון שגם כך קשה לנו לתת לבנאדם זר לפרוץ לסביבה הפרטית שלנו, הרי שלפחות יהיה מדובר באיש מקצוע ולא בפורץ שיחפש לגנוב לכם דברים.

תעודת מנעולן:

על מנת להיות מנעולן רשמי יידרש האדם לעבור קורס מנעולנות מקצועי המוכר על ידי אגודת המנעולנים בישראל ולקבל תעודת סיום כמקובל. תעודה זו החתומה על ידי איגוד המנעולנים מאשר לאותו אדם להירשם כמנעולן רשמי בארץ. לאחר מכן יהיה על המנעולן לבקש תעודת יושר מטעם משטרת ישראל שתבדוק את עברו הפלילי של המנעולן וכן את מצבו בהווה כדי לאשר כי מדובר באדם ללא עבר העשוי לפגום באמינותו. עם תעודת היושר ותעודת הקורס ביד אתם יכולים להיות רגועים כי מדובר באדם אמין שבסך הכול רוצה להתפרנס מהמקצוע.

האם כל מנעולן הוא גם מקצועי?

לצערנו, לא כל מנעולן הוא גם מקצועי ויש כאלה שעברו את קורס המנעולנות לפני שנים רבות, עזבו את התחום וחזרו אליו לאחרונה ולא מכירים את החידושים השונים שבמנגנוני הנעילה. מנעולן מקצועי הוא מנעולן שיגיע עם ארגז כלים מסודר המתאימים לצורך ביצוע העבודה ויוכל לבצע אותה תוך מספר דקות לכל היותר. אם אתם רואים שהמנעולן מתעכב יתר על המידה כדי לפרוץ את המנעול שלכם, ככל הנראה מדובר במנעולן חובבן או כזה ששיטות העבודה שלו אינן מודרניות או מתאימות לסוג המנעול המדובר.

מה קורה במקרה חירום?

כאשר אנו מאבדים את המפתחות לרכב או לדלת הבית ואיננו יכולים להיכנס אליהם, אנו נוטים להיכנס ללחץ ופניקה ובמוח שלנו רצות מחשבות של "מקרה חירום" ויש למצוא לזה פתרון מהיר. קחו נשימה עמוקה. מומלץ מבעוד מועד לשמור טלפון או שניים של מנעולנים באזור שלכם רק למקרה הצורך. גם אם לא עשיתם זאת, תוכלו להתחבר לאינטרנט דרך הסמארטפון שלכם ולהזמין מנעולן בקלות ובמהירות. גם במידה ואין לכם סמארטפון אלא טלפון ישן יותר תוכלו להתקשר ל-144 ולבקש מספרי טלפון של מנעולנים באזור. אין טעם להיכנס לפניקה כיוון שזה רק יכול להזיק לכם ובטח שלא להועיל.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here