כאשר אנו מארגנים אירוע כלשהו, אנו מעוניינים בהצלחתו המסחררת ובמחמאות מכל עבר. אך לא כולנו מפיקי אירועים מלידה. חלק מאתנו עוסקים בתחומים שונים לגמרי ולחלקנו אין ניסיון רב בהפקת אירועים. משום כך, אנשים רבים מעדיפים לבחור מפיק אירועים אשר יוכל לסייע להם בכל הדרוש על מנת לקיים אירוע מנצח. הסוד הוא לבחור את מפיק האירועים הטוב ביותר בסופו של דבר אשר יוכל לעזור לכם לקצור את הפירות.

כך תבחרו מפיק אירועים לאירוע המוצלח שלכם

הפקת אירוע היא אמנות של ממש, וכדי לבחור מפיק אירועים, יש צורך להתייחס לכמה נושאים חשובים:

  • לחפש את הכימיה וה"קליק" – כשאתם מתכננים אירוע, יש לכם רעיון מסוים כיצד להוציא אותו מן הכוח אל הפועל. תפקידו של המפיק הוא לעזור לכם לממש אותו. מכיוון שאתם עומדים לעבוד עכשיו יחד תקופה לא קצרה, כדאי לבחור את המפיק שיזרום עם הרעיונות שלכם ושתהיה כימיה טובה ביניכם. בימינו לא חסרים מפיקים אשר פועלים על דעת עצמם ואינם מתחשבים ברצונות לקוחותיהם. בחרו את המפיק בעל הראש הפתוח אשר ישמח לסייע לכם.
  • בוחרים את הקונספט יחדיו – בכל אירוע טוב צריך להיות קונספט משמעותי, מסר שאותו מעוניינים להעביר. זה יכול להיות ציון 70 שנה למפעל או כנס להעלאת המודעות לאיכות הסביבה. מפיק אירועים מקצועי מסייע לכם לבחור את הקונספט שאתו תגיעו להצלחת האירוע.
  • ניסיון – כדי לבחור מפיק אירועים טוב ומקצועי, יש צורך להתייחס לניסיון של המפיק בתחום. ככל שמדובר במפיק מקצועי ומנוסה יותר, כן יגברו הסיכויים שלכם להצליח בהפקת האירוע. כאשר מדובר במפיק מנוסה באמת, הוא לא יהסס לספק לכם על הניסיון שלו ואף יביא לכם דוגמה ללקוחות שעבדו או עובדים עמו.
  • כמה זה עולה – אחת השאלות הנפוצות ביותר העולות בעת בחירת מפיק לאירוע היא כמה הוא לוקח עבור ההפקה. לפני שאתם מדברים עם מפיק אירועים כלשהו, מומלץ לבצע סקר שוק, לבדוק את המחירים ועל סמך המידע הזה לסגור את המחיר. שימו לב שמפיקים שממהרים לסגור עסקה עשויים להצטייר כמפיקים בלתי מקצועיים. חפשו את המפיק שמציע מחיר הוגן עבור השירות.

עורכים הסכם עבודה

כאשר אתם סוגרים עסקה עם המפיק, חשוב לערוך ביניכם הסכם עבודה. הסכם זה יבטיח כי שני הצדדים ימלאו את מחויבותם כראוי. ניתן למצוא דוגמאות להסכם עבודה באינטרנט ולהוסיף סעיפים בהתאם לצורך. ההסכם נועד למנוע מצב של הפתעות בלתי נעימות שעלולות להשפיע על האירוע שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here