איך לבחור מצבה לבן משפחה אהוב שנפטר?
מקור : אדם ואבן

אחד הרגעים הכי קשים בחיים, זה שאנחנו לפעמים לא מוכנים עליו, הוא הרגע בו אחד מבני המשפחה הקרובים אליכם מסיים את חייו בטרם עת ואתם נותרים לבדכם. לצד כל הקושי הרגשי שבדבר, שהוא מובן ומקובל מאליו, יש משימה אחת חשובה שאתם רוצים למלא אחריה – התאמת מצבה לקברו של הנפטר. וכדי לעשות זאת, ניתן לפנות לעזרתם של המומחים של חברת אדם ואבן, שיכולים לסייע לכם.

הבעת הרגשות וההערכה האחרונה בחייו של הנפטר

במידה בלתי מבוטלת ההתאמה של אבן מצבה, מעל קברו של בן משפחה היא החלטה כמעט אוטומטית. קשה לכם לחשוב על דרך אחרת להביע את הרגשות כלפיה נפטר ואפילו להעניק לו כבוד אחרון, מפני שזו היא מסורת שמלווה אותנו כבר אלפי שנים. כיום מקובל מאוד להשקיע ביצירת מצבות בהן ניתן ללמוד על אורחות חייו ופועלו של  הנפטר ולספר בקצרה את סיפורו. כך שאתם יכולים לחשוב על דרכים רבות להנציח את בן המשפחה האהוב.

התאמה לאופי האישי – יצירת מצבות ייחודיות

לא אחת אתם יכולים לראות בבתי הקברות השונים בישראל, עיצובי מצבה זהים. אך מידי פעם בפעם, ניתן לצפות במצבות ייחודיות ומיוחדות, שמספרות על אדם עם פעילות חיים ענפה ושונה מכל מה שאנחנו מכירים. אלו הן מצבות בעיצובים אישיים, וההשקעה בהן ניכרת למרחקים. כל אחד יכול לבחור להשקיע במצבות כאלו, ובלבד שהוא פונה לעזרתם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

תהליך עבודה מקצועי – למצבה שתישמר לשנים

תהליך בניית מצבות מתחיל כמובן מעיצובי המצבה, וההתאמה של המצבה לנפטר. אבל אלמנט חשוב עוד יותר בתהליך ההקמה הוא העבודה על השיש או האבן עצמה. אם אתם רוצים להבטיח שהמצבה תישמר בצורתה המקורית לאורך שנים ארוכות, חשוב לעשות מאמצים ולבדוק שאתם מתקשרים עם מומחים בתחום המצלמות שיש להם את כל הידע והניסיון ליצור מצבות איכותיות. בסופו של עניין ניתן לבחון את איכות המצבה רק בפרספקטיבה ארוכת שנים, ולכן שווה לכם להסתכל על דוגמאות שונות של מצבות כדי לקחת את ההחלטות שלכם.

הצוות המקצועי של חברת אבן ואדם, מלווה משפחות בשעתם הקשה ולאפשר לכל אדם לסיים את חייו בכבוד ולקבל מצבה מרגשת ומיוחדת במינה. הצוות מקשיב לדרישות על הבקשות שלכם וביחד איתכם יוצר מצבות בעיצוב אישי שמתאימות להנצחת האדם אותו כל כך הרבה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 052-2797554.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here