כאשר מגיע יום מיוחד או סתם מתוך רצון לפנק את בן הזוג קופצת המחשבה של "מה כבר אפשר לקנות למישהו שיש לו הכול?". זה תקף גם לגברים וגם לנשים, אך כאשר מדובר בגבר שלך אינך מוכנה להתפשר ואת באמת רוצה עבורו את הטוב ביותר. להלן כמה רעיונות למתנות נפלאות לגבר שלך. כי מתנה לבן זוג היא הדבר היום.

המתנה ה"נדושה":

מתנה לבן זוג נחשבת נדושה אך תמיד עובדת והיא כל מה שאפשר למצוא בקניון למעשה. חולצה יפה, אולי זוג נעליים חדשות, שרשרת או כל דבר אחר בסגנון. אפשר גם להציע יציאה לסרט, אולי אפילו ב .VIPכל אלה יחשבו למתנות פשוטות יחסית לא משנה כמה הן יעלו, הכוונה היא שאין מחשבה רבה מאחורי המתנה. מצד שני מרבית הגברים מעדיפים מתנות מסוג זה.

המתנה ה"יצירתית":

אם אתן רוצות ללכת על משהו יצירתי תמיד תוכלו להדפיס תמונה שלכם על עץ, קריסטל או אבן בזלת. תוכלו אפילו לעשות פאזל, או קולאז' של כמה תמונות שלכם על קנבס. שירות זה תוכלו למצוא לא רק בחנויות דיגיטל אלא גם בהרבה חנויות של מתנות. מדובר במתנה יצירתית ומיוחדת, עם מחשבה מאחוריה וכן משהו מיוחד שבאמת יכול להוסיף לחדר השינה שלכם.

המתנה ה"מגניבה":

אם בני הזוג שלכם ספונטניים וגם אתן, אתן תמיד יכולות להזמין לכם איזשהו טיול בארץ או בחו"ל, ללכת לאטרקציה כלשהי כמו לונה פארק, קייקים, סנפלינג או אפילו טיסה בכדור פורח. לא רק שמדובר במתנה מדליקה היא גם תהיה חווייתית ועוצמתית שתיזכר לאורך שנים רבות. ניתן לשלב את האטרקציה בדרך כלל עם אטרקציות נוספות באזור או לכל הפחות עם ארוחה במסעדה.

המתנה "הפעילה":

אם אתן רוצות לקחת את חיי הזוגיות שלכן צעד אחד קדימה ניתן לעשות זאת באמצעות מתנות סופר יצירתיות שגם יפעילו את בן הזוג. כך למשל תוכלו להכין לו משחק סטייל המירוץ למיליון ולהכין מראש מעטפות עם משימה, כאשר כל משימה תוביל למקום אחר בו תבלו או שהוא יקבל מתנה בו. המעטפה הראשונה תכיל חידה או משימה שתוביל ליעד הבא שבו תחכה מעטפה נוספת (או להוציא אותה מהתיק כדי לחסוך זמן) וכך הלאה.

לסיכום; בחירת מתנה לגבר יכולה להיות משימה פשוטה ויכולה להיות גם פחות פשוטה. הכול תלוי כמובן בכן וברצון שלכן להשקיע במתנה וכמה תרצו להפתיע את בן הזוג שלכן. תמיד ניתן לקבל עוד רעיונות מהאינטרנט ובאתרים של חנויות מתנות. במידה ואתן מחפשות פשוט לקנות משהו – תמיד תוכלו לעשות סיבוב בקניון ולמצוא משהו מעניין.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here