ישנם אנשים שאוהבים לתת מתנות כל השנה ולא רק ביום ההולדת. כאשר זה מגיע לבחירת מתנה לאישה הבחירה הולכת ונעשה קשה. הרי בפועל אפשר לקנות לה בושם או בגד יפה והיא תהיה מרוצה, אז מדוע זה כל כך קשה לבחור מתנה כשמגיע רגע האמת? כיצד נמצא את המתנה המושלמת לבת הזוג שלנו במהירות ובלי לשבור את הראש?

שלב 1 – נזכור שמדובר במתנה:

יש אנשים שלוקחים קשה את העובדה שצריך לתת מתנה, עד כי הם שוכחים שמדובר במשהו כיפי שגם הולך לשמח את בת הזוג. לא צריך לקחת ללב ולחשוב שעות על גבי שעות לגבי המתנה שנותנים וכי יש לזכור שאפשר לתת מתנות רבות במהלך השנה ללא קשר לתאריך מיוחד כזה או אחר. לא צריך לחכות ליום האישה, יום נישואין או יום ההולדת כדי לתת מתנה. אם תחשבו בצורה הזו יהיה לכם קל יותר לבחור מתנות.

שלב 2 – מה היא אוהבת?

נשים אוהבות כמעט כל דבר שיתנו להן כמתנה. הגברים מתעכבים הרבה כאשר חושבים לעומק מה בת הזוג שלהם באמת אוהבת? האם היא אוהבת פרחים? אם כן אילו סוגי פרחים היא אוהבת? באילו צבעים? זוגי או אי זוגי? האם להוסיף לה דובי? האם לקנות לה בושם? אולי בגד? לכל אחד מאלה אנו מכניסים חרדות שמא היא לא תהיה מרוצה מהמתנה. במתנה העיקר הכוונה ואם אתם רוצים גם להביא משהו שימושי הביאו משהו שאתם בטוחים שהיא תוכל לעשות בו שימוש. לעתים אפילו משחק מחשבה או כיסוי חדש לטלפון אמורים לעשות את העבודה.

שלב 3 – בחירת המתנה ואריזה:

מכיוון שהולכים להיות לה הרבה מתנות במהלך השנה לא צריך לוותר על רעיונות וכי ניתן פשוט לקנות מתנה. לאחר שבחרתם את המתנה חשוב לדאוג שיאזרו אותה יפה כי ללא אריזה אין את אפקט ההפתעה. האישה תהנה מכל מה שתבחרו עבורה לא משנה אם זה בגד, בושם או דבר דקורציה כלשהו, דובי או שוקולדים. העיקר שתזכרו תמיד לתת מתנות ולהרעיף אהבה והערכה.

שלב 4 – התפאורה והטיימינג:

לאחר שכבר בחרתם את המתנה, והיא ארוזה באריזה יפה ומושקעת, מגיע הרגע להעניק את המתנה לאישה האהובה. אם החלטתם להעניק את המתנה ללא סיבה מיוחדת, אפשר להשקיע מעט יותר ולתת את המתנה על רקע תפאורה מרהיבה לבחירתכם. תוכלו להעניק את המתנה על חוף הים, באמצע ארוחת ערב עם נרות רומנטיים או רגע לאחר שסיימתם לשטוף את כל הבית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here