מה כבר אפשר לתת לסבא? זה וודאי מה שאתם שואלים את עצמכם לקראת יום ההולדת הקרב ובה שלו. ייתכן ויש לו כל מה שהוא צריך בשביל לחיות טוב, אולם כדי לחיות באושר הוא זקוק לעוד דבר אחד וזה המשפחה שלו. אם תהיה לו הכרה, הערכה ואהבה מצד המשפחה שלו יהיה לו כל מה שהוא צריך כדי לחיות באושר. רכישת מתנה לסבא היא בגדר חובה גם כאשר אין יום הולדת בפתח וכי בכל זמן שניתן להראות הערכה ואהבה כדאי לעשות זאת. אבל איזו מתנה כדאי להביא? להלן כמה רעיונות.

הכנה אישית:

לרוב מדובר בילדים קטנים שמכינים ברכות, ציורים ודברי אמנות ונותנים זאת כמתנה לסבא. כיום לא מדובר בהכרח רק בילדים וכי גם מבוגרים העוסקים במלאכה כזו או אחרת יכולים לתת לסבא מתנה מיוחדת וייחודית בעבודת יד. מתנה בעבודת יד היא מתנה בעלת משמעותית, מעבר לכך שאתם נתתם אותה – היא גם בטוח תסמל משהו. למתנה בעל ערך תמיד יהיה מקום על המדף או בהישג יד ותמיד יהיה כיף לשמור עליה.

פריטים לבית:

אם אתם מחפשים משהו שכמעט תמיד אפשר יהיה לקנות זה דברי דקורציה לבית. איזשהו עציץ יפה (לאו דווקא אמיתי אפשר גם מפלסטיק), פסל מדליק או מתנה ייחודית משהייה האחרונה שלכם בחו"ל. זה יכול להיות גם שעון מעוצב המתאים לאחד החדרים בבית, טלוויזיה חדשה עבורו לסלון או רהיט כלשהו שיכול לעזור לשפר את איכות החיים שלו או ליפות את הבית.

מוצר בהדפסה אישית:

מוצר בהדפסה אישית יכול להיות הרבה מאוד דברים, החל מדברים קטנים כמו מחזיק מפתחות או אלבום תמונות של המשפחה ועד הדפסה של תמונה שלכם עם סבא על אבן בזלת או קריסטל זכוכית איכותי. תוכלו לעשות לו גם פאזל מגניב או כוס מודפסת ממנה יוכל לשתות קפה בנחת ולהיזכר בכם ולהעלות חיוך ברגעים אלה. תוכלו גם לפתח תמונות ולמסגר אותן שיוכל לתלות על קירות הבית. זאת ועוד שתוכלו גם להדפיס ברכה מיוחדת ומעוצבת על חומרי גלם שונים. בהרבה חנויות של מתנות יש כבר דברים מוכנים וחלק מהן אף מספקות שירותי הדפסה על מוצרים וחומרי גלם שונים ותוכלו שם לבחון את האפשרויות והמחירים למוצרים הללו.

לסיכום; מציאת מתנה לסבא לא אמורה להיות דבר מסובך. כל מה שאתם צריכים הוא לפתוח מעט את הראש ולחשוב מה יכול להיות לו שימושי או שהוא ישמח לקבל ולשמור עליו בהישג יד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here