חתונה, בת מצווה או ברית – אנשים רבים מתלבטים בשאלה באיזה מקום נכון להם לקיים את האירוע המשמח שלהם. כיום קיימות אפשרויות רבות, והבחירה אכן מאתגרת לנוכח ההיצע הרב. ישנם מקרים רבים בהם בחירה לא נכונה של מקום לקיום אירוע מסוג זה, עלולה להשפיע לרעה על התנהלות האירוע כולו, ולפגום בחוויה הטובה של המשתתפים בו. ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר עומדים בפני בחירת מקום לאירוע, ובמידה ומשקיעים את החשיבה הנכונה, ניתן להפיק מן האירוע המשמח שלכם את המיטב והמירב!

מה כדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מקום לאירוע?

כאמור, בחירת מיקום לאירוע הינה בחירה מאתגרת, שעלולה לגרור אחריה אף ריבים בין החוגגים כאשר ישנה אי הסכמה לגבי הנושא. הנה כמה דברים אשר כדאי לקחת בחשבון כאשר ניגשים לבחור מקום לחגוג אירוע בצורה נכונה, על מנת שכולם יצאו מרוצים ככל האפשר:

  • ראשית יש להחליט על קונספט לאירוע, ובדרך זו תוכלו למקד את עצמכם. אם למשל חשוב לכם לחגוג את האירוע באווירה קלילה ונינוחה ופחות פורמלית, כדאי לכם לשקול אירוע צהריים או לוותר על חגיגה קונבנציונלית באולם ולחשוב על מקום אלטרנטיבי כגון מסעדה או גן. כיום קיימים מקומות רבים אשר משכירים את המבנה שלהם עבור אירועים מסוגים שונים ובכך נפתחות בפניכם אפשרויות מעניינות רבות.
  • חשבו על מקום שכל בעלי השמחה יתחברו אליו. אם אחד מכם מרגיש שהוא מתפשר או מסתייג, הדבר יפגום בהנאה של כולם בסופו של דבר. אל תשכחו מטרה של אירוע כזה היא לשמוח, אין זה קרב אל הניצחון. אם אחד מכם רוצה לחגוג על שפת הים ואחד מכם רוצה לחגוג ביער, נסו למצוא מקום עם אווירה טבעית אשר יספק את שניכם.
  • האורחים וצרכיהם חשובים לא פחות! חשבו על כל אורח ואורח, שומרי השבת, המבוגרים בעלי קשיי התניידות, אלה אשר גרים רחוק וכולי. השתדלו למצוא מיקום גיאוגרפי נוח עבור כולם, הרי בסך הכל תרצו שהאנשים היקרים לכם אותם הזמנתם לחגוג עמכם – אכן יגיעו לאירוע המשמח.
  • עלויות מול תמורה. יש לבדוק ולהשוות עלויות, אך לא רק. יש לבדוק ולהשוות גם מה מקבלים תמורת המחיר הנקוב. ישנם מקומות אשר באותו המחיר יספקו לכם אך ורק מזון ובמקום אחר תקבלו באותו הסכום גם תקליטן וצלם נניח.
  • אל תפסלו מקום בגלל נראות שלו. כיום ישנם מעצבי אירועים אשר יכולים להלביש בקלות כל חלל בהתאם לאופי ולסגנון האירוע שתרצו. אם המקום תואם את צרכיכם מבחינת מיקום ועלות אך הסגנון שלו לא לטעמכם, דעו כי ניתן לעשות פלאים בעזרת מעצבים, אוף בעלויות נמוכות יחסית.

מזל טוב!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here