נעליים קונים מהר? שירים של כוורת הם נפלאים אך לא תמיד כדאי לפעול על פי הם. כאשר אנו מתכננים לרכוש נעלים חדשות בוודאי נפנה אל הקניון הסמוך ונתחיל להסתובב בין החנויות השונות, נביט בדגמים וננסה לדמיין את הנעלים שאנו רואים על הרגליים שלנו. כיום ישנו מגוון רחב מאוד של נעליים שניתן לבחור מבניהן והבלבול הוא רב מאוד. על מנת שלא ללכת לאיבוד כדאי לנקוט בכמה כללים פשוטים שיסייעו לנו לבחור נעליים המתאימות לנו.

מה כדאי לבדוק

קניית נעלים היא משימה חשובה שכן מה שתחליטו לקנות יהיו הנעליים שיגנו על כף הרגל שלכם למשך זמן רב. היות וזה המצב יש להתחשב בכמה פרמטרים שיכוונו אתכם אל המטרה:

  • ראשית יש לוודא שהנעל שקניתם נוחה. ניתן לדעת אם הנעלים נוחות על ידי נעילה שלהן בחנות וצעידה במשך כמה דקות. בדרך כלל אם מדובר על נעל שהיא אינה נוחה אז אתם תרגישו בזאת במידיות. אזור כף הרגל הוא רגיש וכל שינוי יורגש בו מיד.
  • אמנם ישנם מקרים בהם קניתם נעליים ורק לאחר זמן מה התחלתם לחוש שלא בנוח. זה עשוי לקרות מגורמים שונים.
  • ישנם נעליים למטרות שונות וכדאי לדעת מראש מה המטרה שלשמה אתם קונים את הנעליים. נעלי ריצה, הליכה, ריקוד או סתם נעליים לבילוי. כל סוג הוא למטרה אחרת ובנוי בצורה שונה.
  • המראה הוא חשוב מאוד וכדאי שהוא יתאים לסגנון הכללי של הלבוש שלכם. לא כל נעל תתאים לכל סגנון ולכן מומלץ להתייעץ עם חברים או בני משפחה לגבי נושא זהלפני שאתם ממהרים לבחור נעליים.

איזו מידה לקנות

כל אדם מצויד במידת נעליים שונה. באופן כללי גברים הם בעלי מידות גדולות יותר שנעות בין 39-45. הנשים אשר מצוידות בכפות רגליים קטנות יותר בדרך כלל לא יזדקקו ליותר מאשר מידה 39. ככל שמדובר על קניה של נעלי ספורט לריצה אז כדאי לקנות מידה אחת (או חצי מידה) מעל המידה הקיימת. עובדה זו תסייע לכם לרוץ בחופשיות ומבלי ללחוץ על הרגל.

נעליים שמיועדות לבילוי צריכות להיות מרשימות מצד אחד אך נוחות מצד שני. מסיבות ובילויים עשויים להתמשך שעות ארוכות ורצוי להגיע אליהם מוכנים מראש. אם מדובר על נעליים שמיועדות להליכה או צעידה ארוכה אז כדאי שהן יהיה ברמה גבוהה, חזקות ועמידות למים ואבק. כל נעל יש לה את חיי המדף שלה שתלויים באופן השימוש וברמה הכללית של הנעל. לא מומלץ להמשיך לעשות שימוש בנעל שחוקה או קרועה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here