פטריות חימום הנן פתרון נפלא ליצירת אזורים חמים בבית או בעסק. קל מאוד לפעיל פטריות חימום והעלות שלהן לא בשמיים. ישנן 2 סוגי פטריות חימום: אלה הפועלות על חשמל ואלה הפועלות על גז. באיזו פטריית חימום כדאי לבחור ולאיזה שימוש?

פטריות חימום חשמליות:

פטריית חימום חשמלית הנה פופולרית מאוד בעיקר לצורך שימושים פרטיים. לדוגמה כאשר אתם רוצים לשבת במרפסת בשעות הערב לבד, עם המשפחה או עם חברים ורוצים לחמם מעט את אזור הישיבה מהקור הטבעי הבלתי נסבל ברוב חלקי הארץ בשעות אלה. אפשרות נוספת היא חימום הסלון בשעות הערב הקרירות, בעיקר בחודשי החורף. לעתים עושים בה שימוש גם בסוכה בחג הסוכות, בסוכת אבלים כאשר יש צורך וכו'. ניתן גם לשכור פטריית חימום לזמן מסוים ולא בהכרח לרכוש אותה אך זה יותר נפוץ כאשר מדובר בערב חד פעמי או בפרקי זמן של עד שבוע.

פטריות חימום על גז:

פטריות חימום הפועלות על גז דומות מאוד בצורתן לפטריות חשמליות, אולם פועלות כאמור על גז. בתחתית הפטרייה יש מקום לבלון גז שמתחבר לחלקה העליון של הפטרייה ובעת הדלקת הפטרייה יש להבה יפייפיה בראש הפטרייה ובעזרת צורתה של הפטרייה בחלקה העליון החום מתפזר ברדיוס של כמה מטרים מסביבה. אם אתם מתכוונים לעשות שימוש בפטריות גז דעו כי יש צורך בהחזקת מלאי של בלוני גז לפי הצריכה שלכם כמובן ולבצע את ההחלפה כאשר הבלון הקודם נגמר. לעתים מדובר בפתרון טוב עבור בתי עסק בעיקר, שרוצים גם לשלב את מראה הלהבה הייחודי וכן לחסוך בהוצאות החשמל ובכבלים שמסתובבים ללקוחות בין הרגליים.

איזו פטריית חימום תתאים לנו ביותר?

אין תשובה ברורה. חלק מהאנשים מעדיפים פטריות חימום על חשמל וחלק מעדיפים פטריות על גז. יש לקחת בחשבון את ההוצאות הכרוכות בכל אחת מסוגי פטריות החימום ולהתחשב גם באלה כאשר אתם בוחרים אחת או יותר עבורכם. כך למשל בבתי עסק בדרך כלל תעריף החשמל גבוה יותר משימוש ביתי ולכן אלה יעדיפו פטריות על גז, בעוד בבית יעדיפו להתעסק כמה שפחות עם תפעול הפטרייה והחזקה של גז או הדלקת אש בתוך הבית או במרפסת וייקחו את הפטרייה החשמלית. גם לכמות הפטריות שתצטרכו יש חלק משמעותי בבחירה וכמובן לעיצוב. יש אינספור דוגמאות, גדלים וצורות לפטריות החימום ואתם רוצים להתאים אותן לסגנון העיצובי במקום אתם הולכים להניח אותן.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here