גיוס תרומות הוא ערך עליון אם הכסף המגויס הוא לטובת הצלת חיים או שמירה על איכות הסביבה. גיוס תרומות יכול להיות גם משהו פרטי של מישהו המעוניין להשיק ספר או מוצר שלו לאור או לפתח רעיון לסטארט אפ מבלי לקחת משקיעים או הלוואות. גיוס התרומות צריך להיעשות בצורה אגרסיבית מצד אחד, אך חכמה מצד שני. אנשים אוהבים לתרום מטבעם ואנשים רבים יעשו זאת, אך הם יהיו 1-2 מתוך 10 שתפנו אליהם ולעתים באחוזים נמוכים יותר. לכן אל לכם לקבל אכזבות ואם תוכלו לשפר את שיטות גיוס התרומות שלכם אז תוכלו לשפר את הסיכוי שלכם לגייס את סכום הכסף הנדרש.

מודעות בעיתונים:

אנו מכירים תכניות מיוחדות בטלוויזיה שמקדישות פרקים שלמים לטובת אגודות שונות ותרומות שונות, בין אם זה עזרה לחולים, רכישת אוכל ומוצרי מזון למשפחות  נזקקות ועוד. במידה ואין לכם כסף לפרסומת כזו בטלוויזיה או הקשרים הנכונים – הרי שתצטרכו לפנות למקומונים, שהם עיתונים מקומיים, ולפרסם שם מודעות אודות גיוס התרומות שלכם. במידה והמטרה תהיה נעלה ייתכן וחלק מהעיתונים יפרסמו את הבקשה לתרומות בחינם או בהנחה משמעותית.

שימוש ברשתות החברתיות:

אם יש לכם הרבה עוקבים וחברים ברשתות החברתיות תוכלו לנצל את הכוח שלהן על מנת לגייס תרומות. אנו בטוחים כי יצא לכם לראות שיתוף או פרסום ישיר של אחד החברים שלכם שמגייס תרומות לטובת בעל חיים חולה, אדם חולה או אפילו לטובת פרויקט לשיפור איכות הסביבה. כך או כך – בעולם הדיגיטל של היום, שבו כל האנשים נמצאים באינטרנט כמעט מדי יום – זוהי דרך נהדרת לגייס תרומות ולשתף את הפרסום ברבים בלחיצת כפתור.

אתרי מכרזים לתרומות:

ישנם אתרים שונים שתוכלו להירשם אליהם ולפתוח קמפיין התרמה לנושא מסוים. כך למשל תוכלו להציב לעצמכם יעד ולפרסם לאנשים שאם לא תגיעו לאותו יעד של תרומות על מנת לקדש את המטרה הרי שכספם יוחזר ואינכם זקוקים לו. תוכלו להציע שירותים/מוצרים שונים בתמורה לתרומות של אנשים. כך למשל אדם המעוניין לגייס מספיק כסף להוצאה לאור של הספר שלו, יכול לשלוח ספרים עם חתימה והקדשה אישית לאנשים שתורמים, או פגישת ייעוץ חינם בתמורה לתרומה מעל סכום מסוים, קבלת תכנית עסקית מקצועית לעסק בתמורה לתרומה מסכום מסוים וכו'.

פה לאוזן:

ובסופו של יום הדרך המסורתית והמוכרת ביותר היא פה לאוזן. תוכלו לראות אנשים רבים המגייסים תרומות בקניונים, מרכזים מסחריים ומקומות נוספים. מילדים שעושים פרויקט התרמה במסגרת בית הספר ועד אנשים בוגרים המייצגים קהילה מסוימת ומעוניינים לתרום גם כן.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here