עסק ללא לקוחות הוא כמו רכב ללא דלק. חשוב לתדלק את העסק שלכם בלקוחות חדשים לצד שמירה על לקוחות קיימים. פרסום העסק והבאת לקוחות חדשים דורשת משאבים וזמן לצד ניסיון וידע מקצועי בשיווק ופרסום וכן במכירות. במידה ואינכם מגדירים את עצמכם טובים מספיק באחת הקטגוריות הללו תמיד תוכלו לשכור פרילנסר או חברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם.

דרכים שונות לשיווק ופרסום העסק:

דרך 1 – פייסבוק:

הרשת החברתית הגדולה בעולם כיום היא הפייסבוק. מיליוני גולשים ישראלים ומאות מיליוני גולשים בכל העולם מבקרים מדי יום את אתר הפייסבוק, מעלים ומשתפים תכנים, תמונות וסרטונים. כבר מלפני כמה שנים החלה פייסבוק להיות אחת ממקורות הפרסום המובילות בעולם ובאמצעות טכניקות פרסום שונות האפשריות באתר ניתן להביא לקוחות חדשים ועוקבים חדשים לכל עסק.

דרך 2 – קידום אורגני:

קידום אורגני הוא למעשה קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. כאשר מישהו מחפש משהו שקשור לתחום שלכם ולמוצרים שלכם אתם וודאי רוצים להיות בראש תוצאות החיפוש על מנת שזה יהפוך להיות לקוח פוטנציאלי שלכם. קידום אורגני דורש זמן וסבלנות לכן כדאי לשלב אותו לצד טכניקת פרסום לטווח הקרוב.

דרך 3 – קידום ממומן:

פרסום העסק (או קידום) ממומן היא בעצם טכניקת פרסום שפועלת לפי תשלום עבור הקלקה בדרך כלל. כלומר – אתם משלמים רק על לקוחות שמקליקים על המודעה שלכם ומגיעים לאתר שלכם. זוהי טכניקת פרסום מצוינת לטווח הקרוב ובתור התחלה מומלץ מאוד לעבוד עם גוגל אדווארדס.

דרך 4 – חבר מביא חבר:

אחת הדרכים הטובות ביותר להביא לקוחות חדשים לעסק היא לתת הטבה ללקוחות קיימים על מנת שאלה ימליצו עליכם לחבריהם או לקולגות שלהם. תתפלאו לשמוע כמה אפקטיבי זה בוודאי בעסק שכבר יש לו בסיס לקוחות קיים.

דרך 5 – הרצאות וכנסים:

השתדלו להיות חברים קבועים בהרצאות וכנסים שונים. בצורה זו גם תצברו שם לעצמכם וגם תוכלו לחלק כרטיסי ביקור ולשוחח עם קולגות על שיתופי פעולה כאלה ואחרים. במקרים רבים תוכלו למצוא אף לקוחות לעסק שלכם ולמנף את העסק עם כמה שיתופי פעולה חדשים. כל אלה בונוס לצבירת הידע שיועבר במסגרת ההרצאה כמובן.

לסיכום; עולם השיווק והפרסום כיום הרבה יותר נרחב ופעיל וישנם עוד עשרות רבות של טכניקות פרסום אונליין ואופליין שניתן לעשות בהן שימוש להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם. מומלץ להתחיל בטכניקה אחת או שתיים ואז להתפתח לטכניקות פרסום נוספות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here