פתיחת עומד עסקי בפייסבוק היא חלק חשוב מכל תכנית שיווק באינטרנט כיום. מרבית בתי העסק בישראל, קטנים וגדולים כאחד, כבר בעלי עמוד עסקי בפייסבוק. חלק מהעמודים מוצלחים יותר וחלק פחות. אותם עמודים מבוססים בעיקר על תוכן איכותי המשותף עם הקהל על בסיס יומי-שבועי ועל בניית יחסים עם קהל הלקוחות שלכם. על מנת לבנות יחסים עם קהל הלקוחות שלכם כל שאתם צריכים לעשות הוא לדאוג לתוכן טוב ופרסומו באופן תדיר ולעתים קרובות וכן להביא יותר ויותר קהל.

התוכן הוא חלק קריטי:

כתיבת הסטטוסים היא אולי החלק הקריטי ביותר בעבודה. בעזרת קמפיין ממומן תוכלו להביא במהירות אלפי לייקים לעמוד שלכם (בהשקעה כספית כמובן) אבל ללא תוכן טוב וכזה שיתפרסם לעתים קרובות לא תוכלו לעניין את אותם אוהדים בשום דבר בעצם. ראשית, לפני הפרסומים של העמוד, כדאי שתצברו מעט תוכן. הכניסו טקסטים ותמונות ומלאו מעט את הדף העסקי עם קצת "בשר" מה שנקרא. לאחר מכן תוך כדי פרסום וקידום הדף – דאגו לפרסומים באופן שוטפים. הכינו אסטרטגיית תוכן מראש ופרסמו תוכן מסודר לפי ימים. לדוגמה: ביום ראשון של השבוע תחשפו את מוצר השבוע בעסק שלכם. ביום שני תרשמו סטטוס מצחיק, ביום שלישי סטטוס עם מידע או טיפ חשובים ובעל ערך, ביום רביעי סרטון שצילמתם הקשור לעסק וכו'…

שיתוף באתר חיצוני:

תוכלו לשתף את עמוד הפייסבוק שלכם באתר חיצוני שלכם או באתרים אחרים. כך למשל תוכלו לפרסם מאמרים בחינם באתרי מאמרים שונים ולקשר מתוך החתימה או מתוך טקסט במאמר שלכם לעמוד העסקי שלכם, דבר שעשוי להביא אליו תנועה נוספת ואף לייקים חדשים. אם יש לכם אתר לעסק ובייחוד אם יש לכם בלוג פופולרי בתחום תוכלו לקדם משם את העמוד העסקי גם כן.

קידום בתוך פייסבוק בחינם:

תוכלו לבצע החלפת לייקים עם אנשים המבקשים שתעשו להם לייק לעמוד. דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא לענות לאנשים על שאלות ולהשתתף בצורה חיובית בקבוצות דיון בפייסבוק בתחום שלכם. הדבר לא רק ישפר את המוניטין שלכם אלא שגם אנשים יתחילו לחפש אתכם ואת העסק שלכם.

קידום בתוך פייסבוק בפרסום ממומן:

הדרך הפופולרית והמהירה ביותר לקידום עמוד עסקי בפייסבוק היא להשקיע כסף בתמורה לקידום שלו. תוכלו לפתוח קמפיין ממומן בפייסבוק, להגדיר קהל יעד ברור שאליו אתם רוצים שהעמוד ייחשף ולשלם בעמוד לייקים שמגיעים אל העמוד שלכם. זוהי הדרך המהירה ביותר להביא כמות גדולה של עוקבים לעמוד שלכם, אולם טכניקה זו עולה כסף.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here