כל אחד שפותח עסק חולם על הרגע שבו העסק שלו ירוויח בגדול. ישנם אנשים שגדלים עם כפית של זהב בפה והכול מוגש להם מן המוכן ויש כאלה שישרטו, יגרדו ויטפסו כל הדרך לשם בעמל קשה, לאורך הזמן ובכוחות עצמם. במידה ואתם זקוקים לכמה טיפים שיעזרו לכם להגדיל הכנסות בעסק שלכם בעולם התחרותי שבו אנו חיים כיום – המשיכו לקרוא.

שלב 1 – צמצמו את עלויות הפקה/רכישת המוצר:

בין אם אתם מייצרים את המוצרים בעצמכם או מייבאים אותם מחו"ל או מספקים שהם מייבאים אותם מחו"ל – אתם יכולים לצמצם בעלויות ההפקה או הרכישה של המוצרים שלכם ובכך להגדיל הכנסות בעסק. כמובן שככל שהעסק גדול יותר כך הסכומים הופכים להיות מהותיים וגדולים יותר, אולם גם בעסקים קטנים, חיסכון בכמה אחוזים בעלויות יכול להיות משמעותי בטווח החודשי ובוודאי בטווח השנתי.

שלב 2 – הגדילו את המחיר של המוצרים/שירותים שלכם:

עשו חקר שוק. ייתכן ואתם מתמחרים את השירותים והמוצרים שלכם הרבה מתחת לממוצע השוק. ייתכן ויש אנשים שמוכרים את השירותים שלהם במחיר כפול או משולש מכם מבלי לתת ערך מוסף מיוחד ללקוחות, מה שפותח את הדלת עבורכם להעלאה במחיר. לעתים עלייה של כמה אחוזים יכולה להגדיל משמעותית את ההכנסות שלכם.

שלב 3 – הרחיבו את מעגל הלקוחות שלכם:

השתמשו בכוחו העצום של האינטרנט כדי להגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם. שקלו לשלב קידום אורגני לאתר שלכם, פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות, אולי קידום באמצעות סרטונים ביוטיוב או אפילו פרסום ממומן. פרסום הוא חלק בלתי נפרד מהצמיחה של העסק. גם אם זה לא נראה לעין בהתחלה והתוצאות עשויות לאחר מעט להגיע, הרי שאתם עדיין מרוויחים חשיפה ויותר אנשים מכירים אתכם, את העסק שלכם ואת השירותים שלכם. ככל שתקפידו לפרסם לאורך זמן כך יותר אנשים ייחשפו אליכם וכך גם תקבלו יותר לקוחות באמצעות האינטרנט.

שלב 4 – הרחיבו את מעגל המוצרים/שירותים שלכם:

עשו סקר שוק. וודאו מה מוכרים/מציעים המתחרים שלכם, העלו רעיונות לעוד מוצרים או שירותים משלימים שאתם יכולים לספק עבור הלקוחות שלכם. אם למוצר/שירות חדשים יש ביקוש תוכלו ליצור לעצמכם הכנסה נוספת. זאת ועוד, שלעתים אתם תזהו תחילה את הביקוש ואז תצטרכו להיות יצירתיים ולחשוב כיצד לספק שירות כנגד זה שהולך לתת מענה לביקוש.

לסיכום; ישנן עוד דרכים רבות להגדיל את ההכנסות בעסק אולם אלה אבני היסוד שאתם חייבים לחשוב עליהם תחילה. לאחר מכן תוכלו להיכנס לדקויות נוספות בנוגע לצמצום הוצאות בעסק וכן הכנסות גבוהות יותר בעסק, בין אם מלקוחות קיימים ובין אם מלקוחות חדשים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here