איך להגדיל את רשימת התפוצה שלכם במהירות?

רשימת תפוצה הייתה ועדיין נחשבת לאחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר על עסקים רבים בעולם השיווק באינטרנט. רשימת תפוצה היא מעין רשימת חברי מועדון או מועדון מעריצים אם תרצו של גולשים שבבוא הזמן ועם עבודה נכונה יכולים להפוך גם ללקוחות. כמובן שלא כולם יהפכו ללקוחות אולם ככל שהרשימה תהיה גדולה ואיכותית יותר, כך חוק המספרים יפעל לטובתכם ותמירו יותר גולשים ללקוחות. הקושי של בעלי העסקים הוא הגדלה של רשימת התפוצה לצד השימור שלה. במאמר אחר נעסוק בשימור אנשים ברשימת התפוצה ובמאמר זה ניתן לכם מספר אפשרויות להגדלת רשימת התפוצה במהירות.

דף נחיתה וחלוקת מתנה:

בנו דף נחיתה, צרו ספר PDF קצר או סדרת סרטונים קצרה שיכולים להעניק ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. הטמיעו טופס הרשמה לתפוצה בתוך דף הנחיתה ובנו את הדף בצורה כזו שתגרום לאנשים שנכנסים לדף להשאיר את פרטיהם בכדי לקבל את הספר. אותם אנשים יצטרכו לרשום לכל הפחות שם ומייל כדי לקבל את המתנה שלכם. גם אם השם שלהם יהיה בדוי, המייל צריך להיות אמיתי כיוון שאין להם דרך אחרת לקבל את המתנה ולכן אתכם מעניין שאספתם עוד מישהו לרשימת התפוצה שלכם.

הוסיפו טופס הרשמה לפייסבוק:

היום תוכלו להתקין פיצ'רים שהנם תוספות לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, של טפסי הרשמה לרשימת התפוצה שלכם. גם שם תוכלו להציע את המתנה שלכם בתמורה להרשמה לתפוצה או להציע עדכונים יומיים/שבועיים למי שירצה להירשם לתפוצה. תוכלו גם לפרסם כאן קישור לעמוד הנחיתה שלכם אם תרצו.

הטמיעו את הטופס גם באתר העסק:

מלבד דף נחיתה חיצוני שיכול לקבל קמפיין ממומן והרשמות מהירות לתפוצה, חשוב להטמיע טופס הצטרפות לתפוצה גם באתר הראשי של העסק שלכם. אותו אתר, אם מקודם בגוגל או לא, עדיין יקבל תנועה לאורך הזמן מגוגל אם אתם דואגים להעלות אליו מאמרים טובים מפעם לפעם ואותה תנועה יכולה גם היא להירשם לתפוצה שלכם.

גייס אנשים אופליין:

גם אם העסק שלכם הוא פיזי ולא בהכרח שירותיים דיגיטליים או שירותי פרילנס, תוכלו להציע לאנשים להצטרף לרשימת התפוצה שלכם באופן מילולי. אנו מדברים על לקוחות שזה עתה סיימתם לתת להם שירות, על לקוחות בחנות שלכם ועוד.

לסיכום; לרשימת תפוצה יש יתרונות אדירים עבור העסק שלכם וביחס לעלות החודשית הזניחה יחסית לצורך שימוש במערכת תפוצה מקצועית, אתם בהחלט יכולים להפיק ממנה תועלות רבות, גם כלכליות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here