הדפסה על כוסות יכולה להיות תוספת הכנסה משמעותית לעסק שלכם, לא משנה אם אתם בעלי חנות מתנות, חנות פוטו או אפילו מארגני אירועים המעוניינים לספק מוצר משלים נוסף לשירות שלכם. הדפסה על כוסות היא די פשוטה למעשה, אולם תצטרכו לרכוש את המכונות והכלים הנדרשים לביצוע העבודה בפועל.

רכישת מכונות וכמה זה עולה לי?

יש 2 מכונות שאתם צריכים כדי להפיק כוסות מודפסות. המכונה הראשונה היא מכונת כוסות והמכונה השנייה היא מדפסת סובלימציה. מדפסת סובלימציה מיועדת להדפסת מיצג גרפי אותו אתם עורכים במחשב על דף פוטו מיוחד. הדיו המועבר במדפסת אל הדף מועבר דרך מכליות דיו המחוברות למדפסת אותן ניתן למלא בעת הצורך ולא באמצעות טיונר רגיל כמו במדפסות רגילות. גם נייר הפוטו אינו מדפיס את התמונה כפי שאתם רואים בדף במדפסת רגילה. מדפסת כזו עולה באזור 2000 שקלים לערך למדפסת עם 6 מכליות דיו. עבור כוסות בלבד לעתים גם מדפסת עם 4 מכליות אמורה להספיק. לגבי מכונת ההדפסה על ספלים יש מכונה עם ראש אחד ומכונה עם 2 ראשים (שניתן להדפיס על 2 כוסות במקביל). עבור מכונה כזו המחיר יהיה באזור ה1200-2000 שקלים תלוי כמה ראשים ובסוג המכונה.

רכישת חומרי הגלם:

לאחר ההצטיידות במכונות הנדרשות (ואולי במקביל להזמנה שלהן) מומלץ כבר להזמין את חומרי הגלם. אתם צריכים דיו למכליות הדיו של המדפסת, דפי פוטו מיוחדים למדפסת, דבק סלוטייפ מיוחד עמיד בחום וכמובן כוסות קרמיקה מתאימות לסובלימציה. יש כמה ספקים טובים בארץ לפרטי סובלימציה, כדאי לוודא לגבי איכות המוצרים ומחיריהם ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

כיצד להדפיס על כוס:

ההדפסה על הכוס אינה אורכת זמן רב. בשלב הראשונה תצטרכו להכין את התמונה בפוטושופ או בתכנת עריכה אחרת להדפסה (לאחר שהתקנתם את דרייבר המדפסת במחשבכם כמובן. ניתן להיעזר באותו אדם שמכר לכם את המדפסת לביצוע פעולה זו). התמונה המעוצבת צריכה להיות בגודל 8 ס"מ גובה על 18-19 ס"מ רוחב (לבחירתכם) אלה המידות המומלצות. לאחר הדפסת התמונה במדפסת הסובלימציה שלכם, כדאי לחתוך את העמוד במידות הנדרשות כאשר אתם משאירים לפחות 1 ס"מ מרווח לבן של הדף מכל צדי התמונה. הניחו כעת את התמונה מסביב לכוס והדביקו משני הצדדים באמצעות הדבק המיוחד העמיד בחום. הכניסו כעת את הכוס למכונת ההדפסה שחוממה מראש ל180-200 מעלות והשאירו את כוס במכונה כ-3 דקות. כדאי להיעזר בסטופר אם אין לכם מד זמן דיגיטלי במכונה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here