השירותים הוא אזור מרכזי בחיינו, בין אם אנו רוצים בכך ובין אם לאו. חדר השירותים בבית הוא חדר פרטי בו אנו נוהגים לעשות את צרכינו מספר פעמים ביום ועל כן כל מה שקשור לחדר זה, לרבות האסלה צריכים להיות תקינים ומוכנים לשימוש בעת הצורך. אחת לכמה זמן ייתכן מקרה ובו תצטרכו לבצע החלפת מכסה אסלה לשירותים. ייתכן והוא יישבר, ייתכן והוא לא מתאים לשירותים בדירה החדשה שאתם שוכרים/שרכשתם וייתכן ואתם פשוט רוצים להחליף לאסלה חזקה או מעוצבת יותר.

לא צריך אינסטלטור כי אפשר לבד:

החלפת מכסה אסלה לשירותים זהו אחד הדברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם וכי חבל להוציא כסף נוסף על ביקור איש מקצוע בביתכם. העבודה אורכת כמספר דקות בסך הכול וכל אדם ממוצע יכול לבצע אותה. כמובן שאם יש מגבלה פיזית כלשהי לבצע את העבודה אז בהחלט כדאי להזמין מישהו שיבצע את ההתקנה עבורכם, אולם אם אתם יכולים לחסוך את העלויות ולבצע בעצמכם – המשיכו לקרוא.

איך לבחור נכון את מכסה האסלה?

ישנם מכסי אסלה גדולים יותר וקטנים יותר, חלקם כבדים ומאסיביים יותר ואחרים פשוטים יותר בסוגם ועשויים להישבר מהר. אתם בדרך כלל תיראו הבדלים במחירים ובמאסיביות בדוגמאות שתראו מולכם בחנות. מלבד זאת יש מכסי אסלות מעוצבים שתוכלו גם לשלב עם עיצוב חדיש באמבטיה או סתם כדי לתת לכם הרגשה נעימה יותר. בחרו את האסלה המתאימה ביותר עבורכם. בכל הקשור לרוחב החורים באסלה דעו כי חברות הייצור חשבו על פטנט אשר מתאים את מיקום הברגים לרוחב החורים המתאים בשירותים.

התקנה פשוטה – כל אחד יכול:

ביצוע ההתקנה בפועל הוא הליך מאוד פשוט ולא צריך איש מקצוע. כמובן שאם אינכם יכולים לעשות זאת תוכלו לשכור איש מקצוע או לבקש מבן משפחה או שכן לעזור לכם. בשלב ראשון יהיה עליכם להסיר את כל חלקי הברגים ולפנות את חורי ההתקנה באסלה. אם נשארו שבבים שבורים מהאסלה הקודמת או אם אתם צריכים לפרק את מכסה האסלה הקודם ולהתקין את החדש. אם מדובר בהחלפת מכסה קיים שלם לא כדאי לשבור אותו וכי ניתן לשמור אותו ליתר ביטחון לעתיד וכרגע רק לפרק אותו.

כדי להתקין את המכסה יהיה עליכם להניח את מכסה האסלה עם הברגים באזור של החורים ולהתאים את רוחב הברגים לחורים. לאחר מכן הכניסו את הברגים לחורים. קחו את האום + טבעת ההברגה והכניסו את היד מאחורי האסלה על מנת להגיע אל הבורג מהצד השני של האסלה. שם הכניסו את האום ותוך כדי את בורג ההברגה כאשר האום כלפי מעלה. הבריגו וחזקו את ההברגה וזה הכול. תתחדשו!

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here