ריבים במערכת יחסים הם חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים. ישנם וויכוחים קטנים וישנם מקרים שבהם הוויכוחים הללו נגררים לריבים של ממש. יותר מדי רבים עשויים לגרום לקרע ביחסים, כזה שיהיה קשה לאחות לאחר מכן. על מנת לעצור ריבים כאלו ממש בהתחלה או להימנע מהם בכלל הכנו עבורכם מספר טיפים שתוכלו להיעזר בהם.

ריבים במערכת יחסים – אז איך עוצרים אותם?

לנשום עמוק – שיטה זו מומלצת לא רק ביוגה שאתם עושים בבוקר אלא גם כאשר אתם מתווכחים עם בני/בנות הזוג שלכם. לפני שאתם עונים – עצרו לרגע ואפשרו לעצמכם להירגע. בעצבים של הצד השני לא תוכלו לשלוט אבל בעצבים שלכם אתם כן יכולים לשלוט. תנשמו עמוק והשתדלו לא לענות כדי להימנע מהתלהטות היצרים.

להקשיב יותר – מרבית בני הזוג מחפשים מעט חום והקשבה. אם תקשיבו יותר לבני הזוג שלכם מאשר תדברו הם יאהבו אתכם יותר וירגישו שהם רוצים אתכם בקרבתם במקום לדחות אתכם.

לפרגן ולהחמיא – כמה מחמאות הן כמו מילות קסם לאוזניהן של בני/בנות הזוג שלכם. השתדלו להחמיא ולפרגן בכל פעם שניתן.

לתת במה – תנו במה לצד השני. תנו להם לשתף אתכם בדברים, להתבטא ולהציע דברים. תנו להם לארגן את הטיול או היציאה הבאה שלכם.

לקנות מתנה – מתנות הן תמיד דבר טוב. קנו כמה מתנות קטנות ושמרו אותן בסתר. בכל פעם שתוכלו תתנו מתנה. השתדלו לא להרגיל את הצד השני לפינוק יתר, אולם תמיד הכינו מתנות מראש אם צריך לחג או לכל דבר אחר.

להחזיק ידיים – החזקת ידיים פירושה לחיות בוויתור ובאהבה. השתדלו להחזיק ידיים בכל פעם שאתם מטיילים, אל תרגישו נבוכים – אתם יוצאים גדולים מהחיים.

לעשות דברים נעימים ביחד – עזבו אתכם מלנקות את הבית ביחד או לעשות דברים שעשויים להיגמר במריבות. עשו מספר פעילויות משותפות כיפיות ביחד: בשלו ביחד, תראו סרט ביחד, צאו לטייל, עשו הליכה ביחד, שחקו משחק קופסא וכו'.

להתמיד בבוקר טוב ולילה טוב – בין אם במילים ובין אם בSMS אם אתם לא גרים ביחד (במקרה של זוג צעיר שטרם התחתן למשל) הקפידו לומר אחד לשני בוקר טוב ולילה טוב. איחולים טובים לצד השני יגבירו את מצב הרוח ותחושת האופטימיות שיש בנאדם שאכפת לו ממני.

ואם נסכם

מריבות עם בני/בנות הזוג שלכם הם לא דבר נעים. אם אלה יגרמו יותר מדי פעמים זה עשוי להיגמר לא טוב והזוגיות תעלה על סרטון. על מנת להימנע ממקרים כאלה ואחרים מומלץ לשמור על קור רוח בוויכוחים ולא לענות לצד השני, לדעת לפנק ולפרגן כשאפשר ולדעת להעריך ולהקשיב לצד השני.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here