בתקופות לחוצות ולפני ימים מסוימים קשה לנו מאוד להירדם. כך למשל סטודנטים, תלמידים ואנשים שונים ביום שלפני מבחן שהם צריכים לעבור. אנשים שיודעים שלמחרת יש להם פגישה חשובה בעבודה או ישיבה עם המנכ"ל עשויה להלחיץ אותם ולהקשות עליהם את ההירדמות ביום שלפני. אפילו אנשים רגילים שמתרגשים לקראת טיול מסוים שחיכו לו המון זמן וחלמו עליו וכעת יום לפני הטיסה צריכים לישון ולנוח והם לא יכולים לעשות זאת. אז איך בכל זאת נוכל להירדם מהר יותר? להלן מספר טיפים כדי לעשות זאת נכון.1הסוד הוא…

ראשית נציין שלא משנה באיזו שיטה תשתמשו ישנם אנשים שיירדמו תוך דקות ספורות ואחרים יכולה לקחת להם חצי שעה-שעה. בשורה התחתונה זה עדיף על להישאר ערים כל הלילה. אם אתם צריכים להירדם ויפה שעה אחת קודם אז קודם כל תצטרכו להרגיע את הגוף והנפש שלכם. כאשר אתם עושים תנועות עם הגוף האדרנלין מתחיל לזרום בגוף וכך לא תצליחו להירדם. הימנעו מפעולות מיותרות, השתדלו להישאר שכובים על המיטה ולתת לגוף מנוחה על מנת שיוכל להירדם. לא מספיק שהגוף לא יעשה כלום, צריך שגם הנפש תהיה רגועה כדי להירדם. אם תדברו בטלפון עם מישהו שבמהלך השיחה יכול לדבר אתכם על משהו שילהיב אתכם או ירגיז אתכם סביר להניח שתתעוררו ותתקשרו לחזור לישון.

האם כדאי לקחת כדור שינה?

בגדול עדיף לקחת כמה שפחות כדורים בחיים. החומר הכימי בכדורים הללו לא יטיב עמכם לאורך זמן. אם אתם לא מאמינים בכך או חושבים שזה המפלט האחרון שלכם אז תוכלו לקחת כדור שינה במינון סביר.

אם בכל זאת רוצים להירדם ולא מצליחים?

אז אם כדור זו לא האופציה הראשונה שלנו אז מה כן נוכל לעשות? ובכן הדרך הכי טובה לנקות את הראש ולתת לגוף ולנפש לנוח היא לקרוא ספר. אם אתם לא אנשים שיש להם סבלנות לקריאה אפילו לא בשביל הצורך לישון, תוכלו לפתוח טלוויזיה על תכנית שאתם אוהבים או תכנית ספורט כלשהי. ישנם אנשים שרואים משחק כדורגל למשל ונרדמים מולו כיוון שהתנועות במשחק חוזרות על עצמן והשחקנים רצים ממקום למקום, בועטים ומתמסרים וזה מה שהם עושים רוב המשחק, בשונה מסרט אקשן למשל שקל להיכנס אליו ולהיות מלאי אדרנלין ועניין בסרט וכך קשה יותר להירדם. במידה וכל זה לא מספיק תוכלו לכבות את הטלוויזיה והאורות, להסתכל לכיוון התקרה ופשוט לנקות את כל המחשבות מהראש שלכם. לאט לאט העיניים שלכם ייעצמו ותוכלו להסתובב לתנוחת השינה הנוחה עבורכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here