כיום ידוע כי המפתח להשגת איפור פנים מחמיא, טבעי ועמיד הינו הכנת עור הפנים טרם פעולת האיפור עצמה. הכנת העור בצורה נכונה יכולה לשנות לחלוטין את התוצאה שתתקבל לאחר איפור הפנים, ואף להשפיע רבות על עמידות האיפור לאורך היום, לכאן או לכאן. לכל סוג עור ישנם מוצרי עור פנים והטכניקות המתאימות לו, על מנת להכין אותו בצורה אופטימלית לקראת האיפור, אך ישנם כמה קווים כללים אשר כל אחת ואחת חייבת להקפיד עליהם על מנת לקבל תוצאה טובה וטבעית.

מהם השלבים הבסיסיים והחשובים בהכנת עור הפנים לאיפור?

אתן מוציאות סכומי כסף נאים על מוצרי איפור פנים, וחבל מאוד שהשקעה זו תרד לטמיון על ידי הזנחת מראה העור. לעתים כדאי אף להשקיע במוצרי איפור עממיים יותר, ולהשקיע יותר בקניית מוצרי עור פנים, וכך ליהנות מעור בריא וקורן ללא איפור, וגם לקבל תוצאה טובה יותר שתתקבל ממוצרי האיפור.

  • הסרת האיפור: יש להקפיד להסיר את האיפור מהפנים בצורה יסודית. רצוי להשתמש במסיר איפור איכותי אשר יסיר את כל שאריות האיפור ללא מאמץ, שלא ישרוף או יגרום לאי נוחות בעור.
  • שטיפת פנים בסבון מותאם: יש לשטוף את הפנים בסבון עדין אשר מתאים לסוג העור שלכן. טיפ – כדאי להימנע ממגע הסבון באזור העיניים על מנת לא לייבש את האזור הדק והעדין.
  • איזון העור בעזרת מי פנים: ישנם סוגים רבים של מי פנים העונים על צרכי שונים של סוגי עור. מי הפנים מסירים תאי עור מתים והם מאזנים את רמת השומן בו.
  • מריחת קרם בסיסי: כיום ישנם קרמים לעור הפנים אשר מהווים מעין שכבת בסיס, כמו חומר מקשר, אשר מבצעים פעולה של איזון הלחות בעור ומאפשרים לקרמים בעלי פעולה כלשהי או סרום לסוגיו, להיספג יותר טוב בעור.
  • מריחת קרם פעיל או סרום: כאמור, כל סוג עור דורש פעולה טיפולית ייעודית לו, כך לעור פנים יבש נמרח כעת קרם פנים עשיר בלחות, לעור פנים עם נקבוביות פתוחות נמרח קרם פנים אשר יצמצם מראה נקבוביות וכולי.
  • קרם עיניים: לא כדאי לדלג על שלב ולהסתפק בקרמי הפנים. קרם עיניים טוב מכיל חומרים שאין בקרם פנים והוא יכול לשפר את המראה וההרגשה סביב העין באופן משמעותי. טיפ קטן – ניתן למרוח מעט קרם עיניים על השפתיים מכיוון שהעור באזורים אלו דומה במרקמו ובעל צרכים דומים.

כמובן שיש לבצע פעולות נוספות באופן שוטף, כמו למשל שימוש במסכה מרוכזת אחת לשבוע, הסרה עמוקה יותר של תאי עור בעזרת פילינג וכולי.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here