מדובר על אחד הנושאים היותר מאתגרים שקיימים אתנו עוד משחר ההיסטוריה. תחום המגדר עבר תהפוכות רבות ובכל תקופה הייתה התייחסות שונה של גברים לנשים ולהיפך. כיום המצב הוא שקיימת שאיפה לשוויון מגדרי שבמקרים רבים גם מצליח בפועל. המונח להתחיל אמנם כבר יצא מהאופנה אך הרצון להכיר ולקיים קשר רומנטי עדיין פועם בליבם של כל אישה וגבר ברחבי העולם.

הרשת החברתית שנכנסה אל חיינו לפני כמה עשרות שנים עשתה את שלה וכיום אחוז משמעותי של ההיכרויות מתרחש דרכה. הדרכים הישנות והמוכרות נזנחו מעט אך הן עדיין קיימות פה ושם וניתן לייצר דיאלוג גם בפורומים אחרים.

אז איך יוצרים את הקשר הראשוני

היות ומדובר על בני אדם שנחשבים  ליצור מאוד מתוחכם אז יתכנו אתגרים רבים בדרך למטרה, אך בסופו של דבר ככל שמדובר על מטרה טהורה, כדאי לנסות ולאל להתייאש:

  • קשר עין – חשוב להרים את העיניים מידי פעם מהמסך של המכשיר הסלולרי ולהביט סביב. יתכן שאם תעשו זאת תגלו ממש לידכם את נסיך החלומות שלכן או זו שחיכיתם לה כל החיים.
  • מקוריות – כאשר את או אתה פונים לאדם על מנת להכיר אותו אז מומלץ לחשוב על משפט מקורי שידהים אותו או אותה. לא כדאי לשלוף משפט מופרך שכן זה יראה מתאמץ מידי. בסופו של דבר מדובר על פיתוח של מיומנות שמשתכללת עם הזמן.
  • מאידך – אם אתם ביישנים אז עדיף שלא להסתיר את זה. דווקא תכונה זו נחשבת למושכת בקרב אנשים רבים (בעיקר בנות).
  • לא לחשוש. הקלישאה אומרת שמקסימום יסרבו לכם, וזה אכן נכון. בכול מקרה עדיף להצטער על משהו שעשיתם מאשר על משהו שלא העזתם לעשות.
  • אם אתם נמצאים האחד מאתרי ההיכרויות אז מוטב להשקיע לפחות שעה ביצירת פרופיל איכותי ומקורי. אל תתפתו לרשום דברים לא נכונים, בסופו של דבר אתם הרי תיפגשו ואז אמת תתגלה.

מתי מומלץ להתחיל

אל התחושה המדויקת כל אחד יגיע בכוחות עצמו. אם אתם לא בטוחים ניתן לגשש ולשאול או אפילו לשלוח מישהו שאתם סומכים עליו ולברר אצל הצד השני. כל גישוש כזה עשוי להסתיים בקשר נפלא או במפח נפש. כדאי להיות מוכנים לכל תרחיש ולקחת את זה בקלות. מי שבאמת ובתמים מחפש קשר רומנטי בוודאי יצליח למצוא אותו אך לעיתים זה יקרה רק לאחר מסע ארוך של חיפושים ולא מעט חיזור שיעשה בטוב טעם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here