הכסף הוא המשאב הכי חשוב כיום אחרי הזמן והבריאות. כסף יכול לעזור לנו לחיות טוב יותר, בריא יותר ולהעניק גם לדורות הבאים שלנו חיים טובים יותר. ישנם אנשים ששואפים להיות עשירים ואחרים ששואפים להתפרנס בכבוד ושלא יחסר להם דבר. לא משנה אם אתם צריכים את הכסף כדי לעמוד בהוצאות החודשיות שלכם, כדי לקנות רכב חדש או כדי לתכנן את החופשה הבאה שלכם – תוכלו להרוויח כסף בהרבה מאוד סוגים של דרכים. להלן כמה המלצות להרוויח כסף כשאין כסף להשקיע במשהו.

סקרים בתשלום

אולי זה נשמע לכם כבר מאוס, אולם בכל יום שעובר מיליונים משולמים לאנשים בכל רחבי העולם על תשובות לסקרים. העניין הוא כזה – חברות משלמות כסף רב לדעת מה הקהל הפוטנציאלי שלהם חושב. מאגר המידע שהם אוספים עוזר להם לקדם מוצרים ושירותים בצורה אפקטיבית וטובה יותר עבור לקוחותיהם ואותן חברות מבינות את העוצמה שבאיסוף המידע ומוכנות לשלם עליו כסף.

סחר אלקטרוני דרופ שיפינג

הציעו למכירה באיביי מוצרים שתוכלו למצוא בזול יותר במקום אחר (כמו אמזון ואתרי סחר מוכרים אחרים), כאשר מישהו רוכש מכם מוצר פשוט רכשו את המוצר מאותו אתר אחר עם הכתובת למשלוח של הלקוח שלכם. זוהי שיטת הדרופ שיפינג. אל תצהירו עליה בפומבי כי איביי לא ממש אוהבים את זה, אולם ישראלים רבים עושים משיטת הדרופ שיפינג המון כסף.

הקמת אתר בחינם והכנסה מפרסומות PPC ועוד

כיום ישנם כמה מקומות שבהם תוכלו להקים אתר בחינם. על אף שיש תמיד הגבלות או פרסומות שאינן קשורות אליכן באתרים חינמיים – זה בחינם ולכן זה משהו שתצטרכו לספוג. גם אתרים בחינם ניתן לקדם במנועי החיפוש ובעזרת תוכן טוב ומגניב תוכלו להביא קהל רב לאתר שלכם ולהציב פרסומות PPC של גוגל אדסנס, טאבולה ואחרים על מנת להרוויח כסף מלחיצות של גולשים על הפרסומות הללו.

החלפת זמן בכסף – ספקו שירותים מהבית והחליפו את הזמן שלכם בכסף. ספקו שירותי תמיכה טלפונית מהבית לחברות מסוימות, בצעו עבודות מכירה טלפוניות, ספקו שירותי פרילנסינג כמו כתיבת תוכן, קריינות, עיצוב גרפי ועוד.

ספק שירותי משלוחים –  התניעו את הרכב או האופנוע שלכם והציעו שירותי משלוחים זמינים ומוזלים למסעדות בתוך העיר שלכם.

מכור מוצרים יד שנייה – לכל אחד יש בבית חפצים ומוצרים שונים, ישנים ולא שימושיים, שניתן להוציא למכירה באתרי יד שנייה ולהכניס מהם כסף. משהו לא שימושי עבורכם עשוי להיחשב כזהב עבור מישהו אחר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here