כסף הוא הדלק של הכסף ובלעדיו אי אפשר לקיים את העסק ובוודאי שלא להתקדם. גם בעת פתיחת העסק וגם לאורך הזמן תזדקקו לסכום מסוים של כסף שיהווה תזרים מזומנים שבעזרתו תוכלו לתפעל את משאבי העסק, המחלקות השונות ולרכוש ציוד בעזרתו תוכלו לבצע את העבודה בשטח. מכיוון שקשה מאוד לחסוך את הכסף הנדרש להקמת העסק ותפעולו השוטף אנשים רבים פונים לקבלת הלוואה מהירה ומתייחסים להחזר ההלוואה כהוצאה של העסק.

היכן בדרך כלל פונים לקבלת הלוואה?

המקום הראשון אליו אנו פונים לקבלת הלוואה הוא כמובן הבנק. לא תמיד זה המהלך הכי נכון לעשות בשל הריביות הגבוהות, אולם ברמת הביטחון של האנשים ומה שהם נולדו עליו ומכירים – הוא קו המחשבה שהכסף מנוהל רק בבנק והוא הגוף שממנו נקבל הלוואה במידת הצורך. במידה והבנק לא מאשר כבר נצטרך לפנות לגורמים שונים נוספים, וטוב שיהיו אלה גורמים חוקיים הפועלים תחת אישור משרד האוצר.

במידה והבנק לא מסכים כיצד אוכל להשיג הלוואה במהירות?

במידה והבנק לא מסכים לתת לכם הלוואה או שאתם רוצים לבדוק אופציות נוספות לקבלת הלוואה מהירה בריבית פחות גבוהה תוכלו לעשות זאת באמצעות גיוס כסף מחברות אשראי, חברות ביטוח ואפילו מבנק אחר שאין לכם בו חשבון. תוכלו קודם כל ללכת לבנקים אחרים ולומר להם שאם הם יספקו לכם את ההלוואה הנדרשת תעבירו אליהם חלק ניכר מהפעילות שלכם, בין אם מדובר בפעילות אישית ובין אם מדובר בפעילות העסק שלכם. במידה וגם הם לא רוצים לעזור לכם תוכלו לפנות לגורמים מעט יותר גמישים או חברות אשראי או חברות ביטוח המספקות הלוואות בתנאים נוחים. במידה וגם אלה לא יעזרו לכם תוכלו לפנות לטובת קבלת הלוואות חברתיות כאשר מדובר בהלוואה לצרכים אישיים או הלוואה לעסק מקרנות המסייעות בהלוואות לעסקים קטנים.

הלוואה לצורך הקמת עסק:

אם אתם זקוקים להלוואה להקמת עסק חדש תוכלו לפנות לגופים מקצועיים המגישים את הפנייה שלכם בצירוף תכנית עסקית לקרנות שונות הפועלות בשיתוף פעולה עם הממשלה לטובת קידום עסקים בישראל. הקרנות הללו מספקות הלוואות בהיקפים שונים בהתאם לתנאים שונים, חלקן מבקשות ערבים וחלקן לא. גובה ההון האישי משתנה גם כן בהתאם לדרישות השונות של הקרן. בדרך כלל הסיכוי לקבל אותן גבוה אם אתם עומדים בתנאים והתכנית העסקית שלכם נראית טוב, אין סיבה שלא תצליחו לזכות בליבו של אחד מנציגי הקרנות הללו שיסייע לכם לקבל את ההלוואה. הבונוס של ההלוואות הללו הוא אחוז הריבית הנמוך שלהן.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here