חיבור בינאישי הוא חשוב מאוד בכל תחומי החיים, החל מההתנהלות שלנו מול המשפחה שלנו, מול חברים, מול בני/בנות הזוג ואפילו בעסקים. אם תלמדו להתחבר לאנשים במהירות ולגרום להם להתחבר אליכם יותר מהר – כך תצליחו ליצור לעצמכם סביבה מהנה יותר לחיות בה וכנראה שגם תחיו טוב יותר. באמצעות הטיפים הבאים תוכלו לשפר את הגישה שלכם לעולם בכלל ולאנשים בפרט ולהתחבר ליותר אנשים.

החיוך הוא הדבר הראשון:

הבסיס לתקשורת מול כל אדם אחר הוא החיוך. ברגע שאתם מחייכים אתם לא רק מחברים אליכם אדם אחר, אתם גם בונים לעצמכם אווירה אישית נעימה יותר. אף אחד לא אמר שצריך להסתובב עם "חיוך טיפשי" כל היום, אולם כאשר אדם פונה אליכם או אתם אליו, חיוך הוא המפתח ליצירת קשר ראשוני נעים יותר עם הצד השני. זאת ועוד שאנשים שיראו אתכם מחייכים ירצו להידבק בחיוך שלכם, לדבר אתך, להתקרב אליכם ולגלות את סוד השמחה שלכם.

קשר עין חשוב במקרים רבים:

כאשר אתם משוחחים עם אדם מסוים, וודאי כאשר מדובר באחד על אחד, וודאי כאשר מדובר בדייט או שיחה עם בני זוג – יישרו מבטכם אל הצד השני ודאגו לשמור על כך עד סיום השיחה. גם עם סיום השיחה הניעו את המבט בעדינות. הראו עניין בצד השני על ידי כך שאתם מתעסקים בו ולא במשהו אחר.

הקשבה:

אחד הדברים הכי חשובים לכל בנאדם כיום זה שיקשיבו לו. לא משנה אם מדובר בבן משפחה, חבר שמחפש לשתף משהו, לקוח בחנות שלכם, המפקד שלכם בצבא, בני/בנות הזוג שלכם, ההורים שלכם או כל אחד אחר. כולם רוצים שיקשיבו להם. הסיבה שכולם רוצים שיקשיבו להם היא כי רוב האנשים אוהבים לדבר ושיקשיבו להם ופחות מקשיבים בעצמם לאחרים. אם אתם תהיו מאלה שיותר מקשיבים ופחות מדברים – יהיה קל יותר להתחבר אליכם ברמה האישית. אינכם רוצים להיות שקטים ומופנמים זו לא הכוונה שלנו – טוב לדבר, להתחבר לאנשים במהירות וליצור קשרים עם אנשים אחרים, אולם כאשר מישהו מדבר – תנו לו את הבמה והוא יעריך אתכם על כך.

החמיאו לאנשים אבל לא יותר מדי:

טוב לתת מחמאות לשמח קצת את הצד השני. אם אתם מדברים עם גברת החמיאו לה על שיערה או על איך שהיא נראית היום זוהרת מתמיד. אם מדובר בגבר, אמרו לו משהו טוב על האנרגיות שלו או אחלו לו בוקר/ערב טוב. מחמאות הן דרך נפלאה לגרום לאנשים לאהוב אתכם יותר, אולם שימו לב כי להחמיא יתר על המידה גם לא טוב וזה יגרום לאנשים כבר לא להעריך את חוות הדעת שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here