מרבית האנשים מכירים דבר אחד בכל הקשור ליצירת זוגיות והיא שהגבר הוא זה שבדרך כלל מתחיל עם האישה. במציאות שאנו חיים בה כיום, נשים רבות לא צריכות להתבייש ולהראות שגם הן יכולות להתחיל עם גברים שמוצאים חן בעיניהם. למעשה, כמה פעמים יצא לכן לראות את הגבר שמוצא חן בעיניכן נמצא ליד אישה (או נשים) אחרות שמנסות להימרח עליו? אם הייתן עושות צעד להתקרב אליו במקום לשבת בצד ולקנא, אולי הייתן מגלות שנמאס לו מאותן בנות שנמרחות עליו והוא מחפש מישהי קצת יותר רצינית, מישהי עם יותר קלאס או מישהי מסוג אחר שהוא יכול למצוא בכן.

צאי מהסרט – רוצה אותו? לכי על זה:

אם את מעוניינת בגבר מסוים – שכחי מכל מה שהנורמה מכירה או ממה שאנשים אחרים אומרים לך. ייתכן וחברה קרובה אפילו תגיד לך "פחח, את הבחורה שהוא יבוא להתחיל אתך הוא לא מגיע לקרסוליים שלך"… ייתכן והוא באמת לא שווה אותך וייתכן שהוא הבנאדם הכי מדהים בעולם שפשוט לא יודע שאת בעניין שלו. לעולם לא תדעי אם לא תעשי צעד ותנסי. אם אינך רוצה לנסות משום שאת מפחדת ל"השפיל" את עצמך או כי את מתפדחת מכך שהוא ידחה אותך אז כבר נכשלת. אם תצליחי להתגבר על הפחד וכן לנסות להתחיל אתו הרי שגם אם הוא ידחה אותך תוכלי לומר שלפחות ניסית ולהתקדם הלאה.

איך לגרום לזה לקרות?

כל מה שאת צריכה לעשות כדי להתחיל עם גברים ולגרום לזה לקרות הוא לעשות את הצעד ולגשת אל הבחור. זה יכול להיות בכל מקום ובכל סיטואציה. אם זה חבר לעבודה, תוכלי לשאול אותו אם הוא רוצה קפה כי את בדרך להכין קפה. תוכלי להתיישב לידו בארוחת הצהריים ולשוחח אתו על החיים או לצחוק ביחד מעט. אם זה בלימודים תוכלי לבקש לשבת לידו ובכך להתקרב אליו מעט.

מה אומרים לגבר כדי לראות אם הוא בעניין שלך?

לאן שמצאת את הדרך להתקרב אליו, תוכלי להתחיל לפתוח אתו דיון. אם את רוצה להתחבב עליו, תוכלי לשוחח אתו על נושאים שהוא ממש אוהב (כמו כדורגל למשל) או לצחוק מהבדיחה שלו (גם אם היא לא כזו מצחיקה) או סתם להקשיב לו מדבר ולהראות נכונות להקשיב (כי הרבה גברים אוהבים לדבר יותר מלהקשיב). לאחר שתעשי את הקרבה הראשונית תוכלי לברר אם הוא מעוניין בך על ידי רמזים שונים, כמו לשאול אותו מה הוא חושב על זוגיות, מה מוצא חן בעיניו שתהיה באישה שלו ועוד. אם הוא לוקח אותך כדוגמה או חלק ממנה זה דבר טוב. כמובן שישנם עוד הרבה טיפים ואפשרויות לרמזים ולגילוי האם הוא מרגיש אלייך דברים גם כן אך על כך תוכלו לקרוא במאמר אחר בהרחבה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here