כולם בוכים שהכסף נגמר להם לפני החודש וכבר מחכים למשכורת הבאה. כמה מאותם אנשים באמת עושים משהו כדי לחסוך בהוצאות הבית ובהוצאות החודשיות שלהם? באמצעות כמה פעולות פשוטות ניתן לחסוך אלפי שקלים בהוצאות החודשיות שלכם ואפילו בקלות.

להלן מספר טיפים חשובים לחיסכון בהוצאות:

  • לבשל בעצמכם – פעולה זו הרבה יותר חסכונית מאשר לאכול בחוץ, וניתן בהחלט לחסוך בהוצאות הבית באמצעותה. הרוב מתעצלים להכין אוכל בבית ומעדיפים לצאת לאכול בחוץ כל יום. מדובר בבזבוז עצום של כסף. זאת ועוד שאוכל ביתי יהיה בריא בהרבה מאשר אוכל שתקנו בחוץ. למדו כיצד לבשל לכם מראש את האוכל לכמה ימים קדימה וכך תחסכו כסף רב.
  • רשימת קניות מסודרת – אפילו שזה נשמע מאוד פשוט מרבית האנשים אינם עומדים במשימה זו. כאשר אתם הולכים לקנות פעם בשבוע-שבועיים הכינו לעצמכם מראש את רשימת המצרכים שאתם צריכים. זה בסדר לשכוח חלק מהדברים שאתם צריכים לגלוש מעט מגבול הרשימה אולם אל תיסחפו להוצאות הרבה מעבר לתקציב שלכם המיועד לטובת קניות.
  • מגורים סמוכים לעבודה – אם תצליחו לשכור את דירה קרוב יחסית למקום העבודה שלכם לא רק שיחסכו כסף רב על נסיעות, גם תוכלו להרוויח את דמי הנסיעות מהעבודה למשכורת שלכם ואף לחסוך זמן יקר שתוכלו להשתמש בו כדי להכין לעצמכם אוכל לעבודה.
  • חבילת כבלים – כמה זמן אתם באמת צופים בטלוויזיה מדי יום? באילו ערוצים אתם צופים? בדקו האם יש ערוצים רבים שקיימים אצלכם ואתם לא צופים בהם. אנשים רבים מגלים מדי יום שהם משלמים מחירים מופקעים על חבילות טלוויזיה שאין להם באמת צורך בכך וכי הם זקוקים לחבילה מצומצמת בהרבה.
  • חבילת אינטרנט וטלפון – היום יש כל כך הרבה מבצעים של טריפל וכל מיני הצעות מחברות תקשורת שונות המשלבות אינטרנט וטלפון. בחרו מבצע טוב והצטרפו אליו. רק שימו לב שאתם לא מתחייבים מעבר לתקופה של המבצע. אם לדוגמה התחייבתם למשך שנה למבצע מסוים, ללא התחייבות להמשיך לשנים נוספות במחיר מלא, הרי שאחרי שנה תוכלו לדרוש מהחברה דיל מתאים עבורכם או לעבור לחברה אחרת למבצע אחר שישתלם עבורכם.

ולבסוף – החשמל

יש כל כך הרבה פעולות שאתם יכולים לעשות כדי לחסוך בהוצאות החשמל בבית, החל מלכבות את האור ביציאה מהחדר, דרך שימוש באור היום כדי להאיר את הבית, לנקות את רשתות המזגן כדי לחסוך במאמץ מיותר וגוזל חשמל מצדו ועוד. האם ידעתם שאפילו בלילה שהטלוויזיה מכובה אך עדיין מחוברת לחשמל אתם עדיין משלמים כסף? אומנם פחות אבל עדיין מועבר מתח מסוים לטלוויזיה שגוזל מכם כסף.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here