כסף משמש אותנו כמעט לכל דבר. אם אנחנו רוצים לקנות רכב, להתקבל ללימודים, לקנות בית, לצאת לחופשה חלומית בחו"ל או אפילו לדברים בסיסיים כמו רכישת בגדים ואוכל – כל אלה עולים כסף. יותר או פחות זה לא משנה, תמיד יש הוצאות ולעתים הן גם מפתיעות אותנו ממקומות שלא חשבנו עליהם. מכאן שאנו רוצים לשמור על סטנדרט של חיסכון חודשי קבוע ולראות איך אנחנו חוסכים כסף. ככל שתצליחו לחסוך יותר בכל חודש – כך תוכלו להתקדם מהר יותר בחיים לעבר אורח חיים טוב יותר וסטנדרטים גבוהים יותר.

להלן מספר רעיונות לחיסכון בכסף:

  • חשבו מעבר לארבעת הקירות והדלת – ישנם אנשים בכל רחבי העולם שישנים בקרוונים או אפילו ביאכטה מוזלת וזאת כדי לחסוך בהוצאות על דירה. אם אתם לא מוכנים או צעירים מספיק כדי לנסות את ההרפתקה הזו תוכלו תמיד למצוא דירה קטנה ומוזלת יותר ולחסוך כסף בכל חודש.
  • שרתו בקבע – אולי זה נשמע לכם מוזר, אולם אם אתם משרתים בקבע – צה"ל דואג לכם למדים עמם תסתובבו רוב היום, דואג לכם לאוכל ומקום לינה. כל שנשאר לכם לעשות הוא לעבוד ולחסוך את הכסף.
  • הפסיקו לעשן – אם אתם מעשנים פשוט הפסיקו לעשן. לכו לסדנת גמילה מעישון או קבלו החלטה שאתם מפסיקים לעשן. זה יחסוך לכם כסף רב בכל חודש ועל הדרך יעזור לשמירה על בריאותכם.
  • עשו לעצמכם הרגל של לפחות יום אחד בשבוע ללא בזבוזים כלל. בלי לקנות אוכל בחוץ, בלי לקנות בגדים ובלי לקנות שום דבר שהוא אינו חובה.
  • חבילת עמלות של הבנק – לבנקים יש חבילות שונות לתשלום עמלות חודשי לפי מס' פעולות. אם אתם יודעים שאתם מבצעים 60 פעולות בחודש בחשבון שלכם למשל אך משלמים לפי פעולה או על חבילה גדולה מדי, בקשו לעדכן בחשבונכם את החבילה המוזלת יותר.
  • חסכו בחשמל בשעות הפעילות הגבוהות – ישנן שעות שבהן עומס החשמל הוא גדול יותר וגובים מכם יותר כסף על שימוש בחשמל. בררו את השעות העמוסות יותר במהלך היום וכך תוכלו לחסוך בהוצאות החשמל.
  • השתמשו בקאשבאק או נקודות בכל פעם שתוכלו – אתם גם ככה מוציאים את אותו כסף. רכזו את ההוצאות לכרטיס אשראי שצובר נקודות או קאשבאק כדי לקבל הנחות או הטבות שיחסכו לכם כסף בהוצאה אחרת שלכם.
  • השתמשו בתחבורה ציבורית אם אפשר. הוצאות רכב הנן גבוהות. אם אתם גרים בעיר והעבודה שלכם נמצאת במרחק נסיעה באוטובוס אז נסו לחסוך מעט כסף באמצעות נסיעות באוטובוס.

לסיכום; לא משנה למה אתם חוסכים כסף, ישנן מאות דרכים להרוויח ולחסוך כסף. התחילו היום והשאירו את התירוצים למחר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here