אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה מפרך וכל מה שמתחשק לכם כעת זה להתקלח, להתרווח על הספה ולצפות בסרט מובחר שכבר שבוע אתם מפנטזים עליו. על פניו זה נראה כמו משהו פשוט מאוד ואין דבר שאמור להפריע לכם לצפות בסרט, אך9 בפועל ישנם דברים רבים שעלולים להפתיע אתכם ולמנוע מכם את ההנאה.

השכנים, הילדים, החתול, הפלאפון או אפילו הרעש מהרחוב, כל אלו עשויים להיות גורמים שיפריעו לכם בצפייה שקטה ונינוחה. אז מה ניתן לעשות. ואיך נוכל למנוע את ההפרעות הללו? הכול טמון בתכנון נכון. אמנם גם תכנון מדוקדק לא תמיד ייקח בחשבון את כל הגורמים, אך הוא יפחית את הסיכון להפרעה כל שהיא בתחילת הסרט ובמהלכו.

אז איך מתכננים

ראשית יש להבין שכמעט כל דבר שאנו עושים היום דורש תכנון מראש. רק כך הוא יצא אל הפועל בצורה החלקה ביותר. גם צפייה בסרט טוב בבית כרוכה בתכנון  מדויק:

  • שבו עם עצמכם והחליטו באיזה יום מימי השבוע בא לכם לצפות בסרט. כדאי שלא להיות גרידים ולתכנן את הצפייה למחרת היום ועדיף לתת יומיים שלושה על מנת להפחית את הסיכוי לתקלות.
  • כעת פתחו את היומן שלכם ובדקו אם היום שבחרתם פנוי בשעות ערב. אם כן אז אתם בדרך הנכונה.
  • הפרעות יכולות להיות בני משפחה, בעלי חיים וסתם חברים שמתכנים לקפוץ לביקור. וודאו שבאותו היום בני המשפחה לא יהיו בית. אם מדובר על ילדים אז שכנעו אותם ללכת לבקר חבר ואם יש להם חוג אז זה בכלל טוב.
  • אם יש לכם חיית מחמד וודאו לפני תחילת הסרט שיש לה מים ואוכל וכמובן שמומלץ גם להוציא אותה לטיול קצר כך שהיא לא תפריע לכם במהלך ההקרנה.
  • בכדי להימנע מביקור פתע של חברים ניתן לנתק את הפלאפון או לשים אותו על שקט. אם אתם לא בטוחים אז אפשר לרמוז לחברים שאתם ממש חולים וזה מידבק אז עדיף שהם לא יגיעו היום.
  • רעשי רקע ניתן לפתור על ידי סגירת חלונות, תריסים וכל מה שיכול להפריד ביניכם לבין החלק החיצוני של הבית.

סידורים אחרונים

כעת כל מה שנשאר לכם הוא להוציא את הפופקורן מהמיקרוגל, לכבות את האורות בסלון ולהשתרע מול המקלט. אל תתנו לשום דבר להפריע לכם, אם מישהו דופק בדלת עשו את עצמכם לא שומעים. כעת הדבר החשוב ביותר הוא להתרכז בסרט וליהנות ממנו עד כמה שניתן.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here