עולם האופנה משתנה לא הרף, כאשר בכל רגע ורגע צצים ברחבי הרשת טרנדים חמים ולוהטים אשר חולפים כלעומת שבאו, או חוזרים שוב לאחר מספר שנים. כך או כך, מדובר שוק דינמי במיוחד, המציב אתגר לכל חובבת אופנה וסטייל אשר מעוניינת להישאר מעודכנת תמיד וגם לעמוד בקצב המסחרר של האופנות השונות. ישנן דרכים רבות לשלב טרנדים באופנה במלתחה קיימת, ולא תמיד חייבים לשבור קופת חיסכון בכל פעם שמגיע טרנד חדש, רק כדי לגלות לאחר שבוע כי הוא כבר לא רלוונטי.  ישנם כמה כללי יסוד, שאם שומרים עליהם, ניתן להישאר מעודכנים בקלות ובעלות שפויה אשר תאפשר לכם לנהל את התקציב הכלכלי שלכם בחכמה.

כללי יסוד בשילוב טרנדים באופנה במלתחה

כאמור, ישנם מספר הנחיות אשר יכולות לשפר פלאים את היכולת שלכם לשלב כל טרנד שתרצו במלתחה שלכם, גם אם חשבתם שטרנד זה לא יתאים לכם מבחינת מראה או מחיר, הנה כמה מהם:

  • אל תהיו קורבן. הכלל הראשון הוא שאין כללים בעצם. לא כל טרנד חייבים לאמץ, אופנה היא תחום אשר מאפשר לכם לבטא את עצמכם, ומדובר במראה שאמור לייצג אתכם, ואתם אמורים להתחבר אליו. אם כרגע ישנו טרנד לוהט של מכנסונים חשופים וזה משהו שגורם לכם להרגיש שלא בנוח – דלגו עליו. טרנד הוא בגדר הצעה, אפשר לאמץ ואפשר שלא!
  • טרנד – לא רק בבגדים: לעיתים מדובר בטרנד של צבע מסוים, או הדפס כמו למשל צבע צהוב זוהר או הדפס חיה מנומר, ואם כבד עליכם פריט לבוש כזה, אז דעו לכם כי טרנדים כאלו אפשר בקלות לשלב במלתחה דרך אביזרים. קטנים ככל שיהיו, אביזרים מאפשרים לכם להכניס נקודה קטנה של טרנדיות בשילוב עם מלתחה בסיסית. מראה שהוא תמיד נכון ועדיף על הגזמה.
  • חפשו את הרשתות הזולות יותר. כאמור, טרנדים הם עניין חולף, ובלי קשר לכולנו נמאס די מהר מהמלתחה שלנו אחרי עונה או שתיים, אז מה יותר נכון מאשר להשקיע במלתחת בסיס איכותית כגון ג'ינסים מחמיאים או מעילים מחממים, אך כאשר מדובר בטרנד חולף אפשר בהחלט להסתפק ברכישה שלהם בחנויות עממיות יותר כוך לא לחוש אשמה כאשר בא לנו לדלג לטרנד הבא בעוד כשבועיים.
  • אנשי מקצוע. לא כולנו יכולים לעשות את זה נכון ובקלות, ולכן קיימים כיום שירותי סטיילינג שניתן לקבל גם דרך אדם פרטי וגם ברשתות הגדולות. אם נושא זה מאתגר אך מעניין אתכם במקביל, מומלץ להתרענן אחת לתקופה בסיבוב שופינג והדרכה של אנשי מקצוע בתחום.

תהנו!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here