איך לנצל את הוואטסאפ לצרכי העסק?

איך לנצל את הוואטסאפ לצרכי העסק?

וואטסאפ היא אפליקציה סופר פופולרית שמאפשרת לנו לתקשר עם אנשים אחרים ולהתכתב בחינם. למעשה הרבה בזכות אפליקציות מסוג זה שמאפשרות להתכתב בחינם, הפסיקו חברות התקשורת לגבות תשלום בעבור שליחת הודעות והחלו לשווק חבילות "ללא הגבלה" למיניהן. השימוש בוואטסאפ עבור רבים הוא שימוש יומיומי המאפשר שליחת הודעות כתובות, הודעות קוליות, הודעות תמונה, שיתוף סרטונים, שילוב של אימוג'ים ועוד. כיום רבים עושים שימוש באפליקציית וואטסאפ לעסק לטובת קידום העסקים שלהם.

איך גם אתם יכולים להשתמש בוואטסאפ לקידום העסק שלכם?

אנו יכולים לחפור לכם על הודעות שרשרת ושיטות שונות לפרסום מוצרים/שירותים שלכם או את עצמכם, אולם זה לא הסגנון שלנו ואנו מעדיפים לעשות שימוש מקצועי בכלים שעומדים לרשותנו. אם גם אתם כאלה תוכלו לאמץ את אחד הרעיונות הבאים:

  • קבוצת חבר מועדון – אם יש לכם עסק, הרי שלא משנה אם הוא פיזי או דיגיטלי, תוכלו לבנות רשימה של חברי מועדון. בוואטסאפ ניתן להקים קבוצות משתמשים ולהכניס בהם עשרות רבות של אנשים. תוכלו להקים קבוצה של חברי מועדון (כאן אנו מדברים על האופציה החינמית להצטרפות לקבוצה) שבה אתם חולקים טיפים, עדכונים וחדשות אודות העסק שלכם והתחום שלכם. לא רק שאתם מקרבים אליכם את האנשים וגורמים להם לאהוב את הקבוצה ולקרוא עדכונים בה, הרי שתוכלו לפרסם את השירותים שלכם בה.
  • קבוצת אנשי עסקים – הקימו קבוצה של אנשי עסקים בתחומים שונים ואפשרו לכולם לפרסם בתדירות מסוימת את השירותים והמבצעים שלהם. מדובר על קבוצה למעשה של בעלי עסקים שעוזרים אחד לשני כל אחד בתחומו עם מחירים טובים לשירותים שונים. כך למשל אם אתם זקוקים למישהו שיטפל לכם בתקלה במזגן וודאי תרצו מישהו שחבר בקבוצה וכולם מכירים וכזה שלא ירצה לסכן את השם שלו בקבוצה ולהעניק לכם שירות טוב ומחיר טוב. אתם לעומת זאת, אם עוסקים נניח בתחום הייבוא מוצרים לגינה, תוכלו לספק לו מוצרים לגינה במחיר מוזל. אלו הן רק דוגמאות כמובן, אולם תקף לכל מקצוע ותחום.
  • קבוצת פרימיום למנויים – אם יש לכם מידע בעל ערך בתחום שלכם או שאתם רוצים להעביר קורס או חושבים שהטיפים שלכם שווים זהב – אתם בהחלט יכולים להקים קבוצת וואטסאפ למנויים בלבד ולגבות דמי מנוי חודשיים/שנתיים עבור חיבור לקבוצה.

לסיכום; שימוש בכלים שונים ובעיקר בכלי כמו וואטסאפ לעסק שלכם הוא דבר שבשגרה, השאלה היא כמה אתם באמת עושים בו שימוש. עשו שימוש נכון בוואטסאפ על מנת לעדכן את לקוחותיכם במוצרים ושירותים חדשים שלכם.

מאמרים נוספים
בדק בית אשדוד: הבטחת איכות הנכס שלכם
רכישת נכס היא השקעה משמעותית, ובמיוחד כאשר מדובר בעיר המתחדשת...
נרות ריחניים לבית: הדרך המושלמת לשדרג את האווירה בביתכם
הבית הוא המקום שבו אנו מחפשים רוגע, חמימות ואווירה נעימה....
הקסם האיטלקי: מגיעים אל לבו של הכדורגל הקלאסי
הכדורגל האיטלקי הוא יותר מסתם משחק; הוא אמנות, תשוקה ודרך...
אמן חושים לאירוע – הגורם הסודי להצלחה המושלמת שלכם
אתם מתכננים אירוע, מבקשים להרשים ולהפוך אותו לבלתי נשכח, אבל...
מופע אורות
מופע אורות
הקדמה לעולם של מופע אורות מופע אורות הוא חוויה חזותית מטריפה,...
ניתוח כלכלי של הטמעת CRM בענן מול מערכת מקומית
בעלי עסקים קטנים ובינוניים מחפשים היום פתרונות חכמים שיצדיקו את...
חוויית אינטימיות ונוחות בדירה דיסקרטית מאובזרת
דירות דיסקרטיות תל אביב מאובזרות מציעות שילוב ייחודי של אינטימיות...
פירוק אסבסט
שלב אחרי שלב בטיפול בחומרים מסוכנים במבנים
פירוק אסבסט תהליך פירוק אסבסט הוא שלב קריטי בעבודות שיפוצים והסרת...
איך שירותי מחשוב לעסקים מונעים את פריצת הסייבר הבאה לעסק שלכם?
התקפות סייבר הפכו לחלק בלתי נפרד מניהול מערכות מחשבים, ואם...
קידום אתרים אורגני בגוגל: למה האתר שלכם לא מתקדם למרות שהתוכן מעולה?
עבור בעלי אתרים רבים, השקעה בתוכן הפכה כבר לשגרה. הם...
דילוג לתוכן