חיי היומיום שלנו עמוסים וגדושים בכל יום מחדש. בנוסף לעבודה וקריירה שכל אחד מאתנו מטפח ברמה המקצועית, אנו מוכרחים גם להקדיש את הזמן למשפחה שלנו ולזוגיות ברמה האישית. במהלך היום אין לנו זמן כלל לחברים או משפחה מורחבת, כך שאנו נעדיף לרוב להקדיש את סופי השבוע למפגשים חברתיים ומשפחתיים יחד עם כולם. בכל הזמן הזה של קריירה, משפחה, ילדים, חברים ובילויים אין לנו באמת את הזמן הדרוש לניקיון של הבית כמו שצריך. אם בעבר כשהיינו רווקים היינו מקדישים שעות רבות במהלך ימי השישי לניקיון הבית, כיום עם משפחה זה הרבה יותר קשה לביצוע. תשלום לחברת ניקיון שתגיע לנקות עבורנו את הבעיות יכול להיות פתרון טוב, אך לא כלכלי בכלל. כדי שנוכל לחסוך כסף רב בתשלום שבועי לחברת ניקיון כזו או אחרת, פשוט מקפידים על כמה דברים בסיסיים ופשוטים וכך יכולים לנקות את הבית וליהנות מבית נקי ללא מאמץ רב.

ניקיון שבועי באופן קבוע

זה לא סוד שבית שלא מנקים זמן רב הולך ונהיה יותר ויותר מלוכלך במשך הזמן. כדי להימנע ממצב בו הבית שלכם צובר לכלוך רב, וכדי שאתם לא תצטרכו להקדיש שעות רבות לנקות את כל הלכלוך הזה, פשוט מקפידים על ניקיון שבועי קבוע באון שוטף.

הניקיון השבועי לא מוכרח לקחת שעות, מספיקה שעה אחת במהלך השבוע בו אתם מנקים את האבק מהריהוט בבית, מעבירים מברשת על האסלה וסמרטוט על הכיור במקלחת וגם באמבטיה ושוטפים את רצפת הבית לפחות אחת בשבוע. כיום ניתן למצוא כל כך הרבה אביזרים משוכללים ומתקדמים שיכולים לעזור לניקיון הבית ביעילות, וכך גם תכשירי ניקוי רבים ומצוינים שיעזרו לשמור על הניקיון למשך זמן רב.

שמירה על ניקיון יומיומי של משטחים וחללים שנוטים להתלכלך 

ישנם משטחים וחללים בבית הנוטים להתלכלך הרבה יותר משאר חללי הבית כמו המטבח, השולחן בסלון והשירותים. במקום "לחכות" עד יום הניקיון השבועי או שיצטבר לכלוך רב, כדאי לשמור על ניקיון יומיומי של משטחים וחלקים כאלו בבית כדי לא לעבוד קשה מדי בניקיון השבועי.

לאחר כל בישול או שימוש במטבח, מקפידים לרחוץ את כל הכלים, להעביר מטלית נקייה על השיש ולנקות משקעים ולכלוך שהצטבר על דפנות הקרמיקה או ארונות המטבח.

ניקיונות פסח קלים ופשוטים יותר

שמירה על ניקיון באופן קבוע בחללי הבית יכול להקל עלינו מאוד גם בניקיונות לקראת הפסח. כך במקום שנצטרך להזמין חברת ניקיון או להקדיש שעות רבות לניקיון יסודי לפני החג, מקפידים על שמירה של ניקיון הבית וכך חוסכים בניקיונות הפסח.

חברות הניקיון המומלצות שלנו:

חברת ניקיון בנתניה

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

חברת ניקיון במרכז

אחזקת מבנים

 

ניקוי חלונות

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here