בכל שנה הורים רבים "שוברים את הראש" איזה מסיבת יום הולדת הם יחגגו השנה עבור הילד שלהם. בכל שנה הילד וגם ההורים רוצים להתעלות על המסיבה של שנה שעברה, ולכן מחפשים רעיונות יצירתיים ומיוחדים לארגון מסיבת יום הולדת שווה במיוחד. אם בכל שנה ערכתם את מסיבת יום ההולדת של ילדכם בבית, או בחצר הבית, השנה תוכלו לערוך מסיבת יום הולדת מחוץ לבית ובמיקום מגניב ומיוחד שהילדים יאהבו במיוחד! כאשר עורכים מסיבת יום הולדת מחוץ לבית לא רק הילדים נהנים, אלא גם אתם ההורים כי כך תוכלו לשמור על הסדר והניקיון של הבית, ולחסוך לכם את הניקיונות לאחר המסיבה.

בחירת לוקיישן מתאים למסיבה

הדבר הראשון שצריך לארגן כדי לערוך מסיבת יום הולדת, כמו בכל מסיבה, הוא המקום בו היא תיערך. ניתן לערוך ימי הולדת במגוון אזורים ציבוריים כמו פארק גדול, מגרשי ספורט כמו כדורסל, טניס או כדורגל או אפילו מתנ"ס שכונתי.

כך או כך, תצטרכו לקבל לכך אישור רלוונטי לקיום המסיבה מהגוף האחראי על המקום. אם מדבר בשטח ציבורי השייך לעירייה באזור מגוריכם – אתם תצטרכו להשיג לכך אישור מבעוד מועד מכיוון שמדובר במקום ציבורי, וכך תוכלו להיות בטוחים שלא יתפסו לכם את המקום באותו היום.

אם מסיבת יום ההולדת מתוכננת לאחד מימי הקיץ הנעימים, מומלץ לערוך אותה בלוקיישן פתוח כמו פארק, גן שעשועים או בריכה שכונתית. אם מדובר על ימי החורף שקר יותר, העדיפו לבחור מקום מקורה סגור כמו מתנ"ס או מגרש ספורט שהוא סגור.

הזמנת אטרקציות לאירועי חוץ

כמו בכל מסיבת יום הולדת של ילדים, מומלץ להזמין מפעיל או אטרקציה מיוחדת ומגניבה שתשעשע את הילדים למשך מספר שעות. מכיוון שהמסיבה תיערך במיקום פתוח, תוכלו להזמין אטרקציות מיוחדות שנערכות במיקום פתוח כמו מתנפחים גדולים וצבעוניים להנאת הילדים, שולחנות משחק מגוונים שניתן למקם בשטח המסיבה, משחק ספורטיבי של כדורגל או הפעלה של תחרויות בין הילדים הכוללת משימות ואתגרים שנערכים בחוץ או בשטח פתוח.

השכרת ציוד נלווה למסיבה

מכיוון שהמסיבה נערכת מחוץ לכותלי הבית ובשטח פתוח, קחו בחשבון שלא יהיו ברשותכם את כל האמצעים הנדרשים למסיבה כמו כסאות ושולחנות נגישים, וחשמל או מים לצורך הפעלת מוזיקה או משחקי מים. לכן, זכרו להשכיר את הציוד הנדרש למסיבה בשטח כמו שולחנות וכסאות מתקפלים שניתן להזמין ממגוון חברות השכרה, גנרטור שיעניק לכם נקודת חשמל זמינה ועוד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here