סקר שוק הוא אחד הדברים החשובים ביותר בתעשייה. מתחת לרדאר, החברות הגדולות ביותר בכל תחום דואגות מדי יום לאסוף מידע על קהלי יעד שונים וכמה שיותר מידע יותר טוב. המידע הזה יכול להפוך לאחר מכן להרבה מאוד כסף, שכן החברה יודעת לייצר מוצרים ושירותים בהתאם לאותו קהל יעד ולצרכים שלו, כמו גם יכולה להתאים את המוצרים שלה בהתאם למאפיינים החדשים שהיא מצאה. את המידע הזה אפשר לאסוף ביעילות באמצעות סקר שוק.

מהו סקר שוק?

סקר שוק הוא מן שאלון שחברה מסוימת מעבירה אל הצרכן או אל מישהו שיכול להוות חלק מנתח אוכלוסייה מסוים המשמש כקהל יעד פוטנציאלי עבור החברה ואשר מעוניינת במידע שיש לו להעביר. זה יכול להיות פרטים ומידע אישי של בעל השאלון וזה יכול להיות תשובות לשאלות שונות שהתשובות עליהן עשויות לספק מידע לגיבוש מוצר חדש או שיפור מוצר קיים של החברה.

תשלום על סקרים לצורך סקר שוק:

ישנן חברות ששיפור של כמה אחוזים במכירות שלהם יכולים להיות שווים מיליוני שקלים נוספים בכל חודש לקופת החברה. משום כך החברה יכולה ומוכנה לשלם הרבה מאוד כסף לרכישת דעת הקהל. היא מציעה תשלום לאנשים שיענו בכנות על סקרי החברה. השאלות נבחרות בקפידה והתשובות לשאלות נאגרות לכדי מאגר מידע שימושי עבור החברה לייצור מוצרים חדשים או שיפור קיימים. כל הצדדים מרוויחים.

סקר ממומן בדף העסקי של החברה:

תוכלו לפתוח סקר בדף העסקי של החברה בפייסבוק או ברשתות החברתיות האחרות שהחברה פעילה בהן ולאפשר לגולשים שלכם להכריע לגבי מוצרי החברה או אופן התנהלותה על ידי התשובות שלהם בסקר. ניתן לקדם בצורה ממומנת את הסקר ולמהר את איסוף המידע.

חוות דעת פיזית:

אם יש לכם עסק פיזי שיש בו תנועה רבה של אנשים (כמו בקופת חולים, סופרמרקט, רשת חנויות בכל הארץ וכו') תוכלו להשאיר עמדה עם כרטיסיות חוות דעת שהלקוחות שלכם יכולים למלא בצורה אנונימית ולאגור מידע חשוב שיעזור לכם לשפר את השירות והיחס ללקוחות.

חוות דעת טלפונית:

באותה מידה של חוות דעת פיזית, במידה ואתם מספקים שירות טלפוני, תוכלו לבקש מהלקוח לענות על סקר שביעות רצון קצר או לשלוח לו SMS עם סיום השיחה שמציע לענות על אותו סקר רק בכתב.

אם יש לכם רעיונות נוספים כיצד לעשות סקר שוק (ואנו יודעים שיש עוד הרבה דרכים כאלה) אתם מוזמנים לרשום את תגובתכם כאן למטה באתר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here