איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

כיום אין ספק כי פייסבוק הוא הפלטפורמה היעילה והזולה ביותר עבור שיווק ופרסום דיגיטלי. כל עסק אשר מעוניין לקבל חשיפה כמעט ללא מאמץ, ורוצה להתפתח ולגדול תוך שהוא מרחיב את מעגל לקוחותיו בצורה אורגנית כמעט, חייב להשתמש בכלי שיווקי זה. אך למרות שנדמה כי מדובר בעניין פשוט מאוד, ישנם כמה כללים אשר כדאי להכיר בנוגע לפתיחה וכן תחזוקת דף עסקי בפייסבוק, וזאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר וליהנות מכל היתרונות שיש לדף עסקי בפייסבוק להציע לכם.

איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק? טיפים לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

  • איך לבחור שם מתאים: לאחר שבוחרים סוג עמוד, צריך לבחור שם לדף. חשבו – האם העסק שלכם מבוסס עלכם כנותני שירות או שהעסק מבוסס על חברה שמספקת מוצר? אם למשל העסק מבוסס עליכם, מומלץ ששם העסק יכיל גם את שמכם, כך למשל יקרא דף עסקי של מישהי שעוסקת בעיצוב גבות: שרון מנשה  – עיצוב גבות מקצועי.
  • נראות הדף: יש לבחור תמונה שתלווה את הדף. ישנן שתי תמונות חשובות: תמונת הפרופיל וגם תמונת נושא. רצוי מאוד להציג תמונות באיכות גבוהה, מקצועיות, שייצגו את אופי העסק ויהיו נעימות לעין.
  • הנעה לפעולה: מתחת לתמונת הנושא ישנו מעין כפתור כחול, כפתור זה מטרתו להניע את הגולשים לפעולה. ניתן לבחור את הפעולה שתרצו שהלקוח יעשה. מדובר בפעולות המחברות את הלקוח אל העסק כמו למשל: שליחה של מייל, הובלה אל אתר אינטרנט, צפייה בסרטון יוטיוב ואף ביצוע שיחה אל מספר טלפון אשר אתם מזינים בקטגוריית ה"אודות".
  • להזמין חברים לעמוד: עמוד ללא לייקים הוא חסר ערך, אך גם איכות הלייקים חשובה כמו הכמות. כיום, במידה ופייסבוק מבחין שיש בעמוד שלכם לייקים ללא תגובות, עלול להיגרם לכם נזק. בתור התחלה הזמינו חברים ולקוחות מוכרים ומפרגנים על מנת לקבל תגובות אוהדות. זכרו כי פייסבוק מראה את הפוסטים שלנו רק למי שמתעניין בנו.
  • מלאו הדף בתוכן: לאחר סידור הדף, הזמנת חברים תומכים ובחירת דרך להניע אותם   – הגיע זמן התוכן. כדאי להעלות תכנים בעלי ערך, אשר עושים חשק להמשיך לעקוב אחריכם , ולא תכנים שיווקיים נטו. משהו בסגנון הצצה מאחורי הקלעים של העסק, או שיתוף בחוויות אישיות, כדי לפנות לצד הרגשי ולאפשר היכרות מקרוב עם העסק והאדם שמאחוריו.

אלו הן הנקודות הראשוניות והעיקריות ביותר לצורך תחזוקת דף עסקי בפייסבוק, כאשר ישנם עוד פרטים רבים אשר יעזרו לכם לנהל ולתחזק עמוד פייסבוק עסקי בצורה נכונה ויעילה, בהצלחה!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here