פברואר מגיע ואתו בדרך כלל מגיע גם יום האהבה. אם יצא לכם פעם להגיע אל התאריך המדובר ולקבל רמזים מבת הזוג שלכם מבלי שתבינו במה מדובר עד שהיא תגלה לכם ותעשו את הפדיחות שלכם, הרי שאתם מבינים את החשיבות של לזכור להביא מתנה ליום האהבה ולדעת בכל שנה באיזה תאריך הוא חל. לפי איך שהרגלתם את בת הזוג שלכם, כך היא גם תצפה למתנה בהתאם ביום אהבה.

מה נהוג לקנות ביום האהבה?

הדברים הנדושים ביותר של יום האהבה הם פרחים ושוקולדים. סביר להניח שביום זה ואפילו בכל אותו שבוע של יום האהבה כל חנויות הפרחים יהיו מפוצצות והסיכוי שתשיגו פרחים הוא קלוש ביותר. בדרך כלל מוסיפים לזר הפרחים בונבוניירה או דובי קטן כדי להראות שאכפת וכדי להמתיק את ההרגשה.

האם גם אתם רוצים ללכת לפי מה שנהוג או להפתיע?

כולם מביאים פרחים וזה בהחלט ראוי, אולם מתנה מסוג אחר תמיד מומלצת אף יותר או בנוסף לפרחים על מנת להיות יצירתיים יותר, פחות נדושים ולהקנות יותר אהבה. כך למשל תוכלו לרכוש דובי ענק או בובה ענקית בצורה של חיה שבת הזוג אוהבת. תוכלו להדפיס תמונה שלכם יחד על מוצרי סובלימציה שונים, תוכלו לרכוש מארז שוקולדים מדליק ועוד.

מה סדר גודל המתנה שאתם יכולים להרשות לעצמכם?

ישנם אנשים שיכולים לאפשר לעצמם מתנה במאות שקלים או רוצים להביע את אהבתם עם מתנה בשווי מאות שקלים לפחות, אחרים יכולים להשקיע אלפי שקלים בטיול לחו"ל ואחרים עוד יכולים להסתפק במתנות צנועות יותר של עד 100 שקלים כיוון שזה מה שהתקציב שלהם מאפשר וזה בסדר גמור. בהתאם לתקציב שלכם תפעלו. החנויות ינסו למכור לכם יותר ויותר דברים כדי להגדיל את ממוצע העסקה, אולם אם אתם מרגישים שמוצר מסוים זה מספיק – קנו אותו בלבד ואל תתפזרו עם הוצאות כפולות או משולשות ממה שתכננתם.

בדקו מראש מחירים באינטרנט של מוצרים שונים שאתם יכולים לקנות ליום האהבה, שכשתגיעו לחנות תדעו בדיוק מה אתם רוצים ואיזה סדר גודל של מחיר זה יעלה לכם. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לחנות ולמוצר, אולם יהיה לכם סדר גודל של הוצאה שאתם תהיו ערוכים אליה. השתדלו לא להתפזר יותר מדי וזכרו כי בסך הכול מדובר ביום אהבה שהמטרה בו להפגין אהבה אחד כלפי השני, דבר שבעיקרון אפשר לעשות גם ללא מתנות.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here