בחלק הקודם והראשון של המדריך הסברנו באופן כללי על משחק יוגי הו, על החוקים שלו, כיצד עובד מהלך של קרב ועל סוגי הקלפים הבסיסיים שאתם צריכים להכיר. כיום ישנם קלפים חדשים שאתם יכולים להכיר כמו קלפי פנדולום, קלפי XYZ וכו'. בחלק זה של המדריך אנו רוצים להסביר קצת יותר על אופן בניית החפיסה שלכם בצורה מתקדמת ונכונה.

הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בבניית החפיסה שלהם:

בתחילת הדרך, כל אחד שלומד לראשונה את המשחק נוטה לחשוב שאם יש לך את המפלצות הכי חזקות אתה הולך לנצח בקרב. לא רק שזה לא נכון, הם מגדילים את הטעות בכך שהם ממלאים את החפיסה שלהם רק במפלצות ללא התחשבות בסוגי הקלפים האחרים, ללא אסטרטגיה מיוחדת וזו לא הדרך לנצח במשחק. גם אם היה לכם מזל וניצחתם קרב או שניים עדיין תפסידו ברוב הקרבות אלא אם כן תהיה לכם אסטרטגיה נכונה בבניית החפיסה שלכם שתכלול לכל הפחות גם קלפי קסם ומלכודת.

כך נבנה חפיסה מאוזנת וחכמה:

בשל הבסיסי, אם נניח לרגע את הזימונים המיוחדים של מפלצות מהדור החדש, יוגי הו בבסיסו כולל 5 סוגי זימונים למפלצות: זימון רגיל (מפלצת עד 4 כוכבים ניתן לזמן בדרך כלל ללא הקרבות או זימון מיוחד במצב הגנה או התקפה), זימון מיוחד (שדורש תנאי מסוים לזימון המפלצת אך מאפשר לנו באותו תור לבצע כמה זימונים כאלה שאנחנו רוצים ללא קשר לזימון רגיל אחד שאנו יכולים לבצע), זימון הקרבה (שזהו זימון של מפלצת עם 5 כוכבים ומעלה שדורשת הקרבה. 5-6 כוכבים דורשת הקרבה של מפלצת אחת, 7 כוכבים ומעלה דורשת הקרבה של 2 מפלצות), זימון מיזוג (שימוש בקלף מיזוג למזג 2 מפלצות או יותר כדי ליצור מפלצת חדשה), זימון ריטואל (שפה צריך לעשות שימוש בקלף קסם, להחזיק בקלף הריטואל בידנו גם כן ועוד להקריב מפלצות בשווי כוכבים מספיק כתנאי לזימון המפלצת).

בבסיס החפיסה שלכם כדאי להחזיק לפחות 50%-60% מפלצות. כלומר שמתוך 40 קלפים בחפיסה כדאי להחזיק לפחות 20-24 מפלצות. כדאי שרוב המפלצות יהיו בעלות זימון רגיל ללא תנאים וללא הקרבה, זאת כדי שתוכלו גם לבצע זימונים מהירים ולהתקדם במשחק וגם להגן על עצמכם במקרה הצורך ולא להיתקע ללא הגנה. יתר הקלפים יהיו קלפי קסם ומלכודת.

אם תרצו תוכלו לבנות חפיסה עד 60 קלפים, אולם בדרך כלל מומלץ לכלול בחפיסה 40-50 קלפים ולכלול 60 קלפים רק במידה ואסטרטגיית הקרב שלכם תדרוש הקרבה של הרבה קלפים מהחפיסה לבית הקברות כמו למשל בחפיסת לייטסוורן שם האפקט של רוב המפלצות הוא שבסוף כל תור נשלחים קלפים מהפיסה שלכם לבית הקברות (הרי שאם תגיעו ל0 קלפים בחפיסה שלכם ותצטרכו לשלוף קלף תפסידו במשחק).

זה היה החלק על בניית חפיסה מאוזנת וחכמה. בפרק הבא במדריך נסביר מעט יותר על אסטרטגיות קרב מתקדמות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here