איך לשפץ חדר אמבטיה

במידה ואתם מתכננים לבצע שיפוץ חדר אמבטיה, חשוב להגדיר את היקף השינוי המבוקש. יש להבין שקיימים שני סוגים שונים עבור שיפוץ חדרי אמבטיה, שיפוץ יסודי הכולל חילוף של כל האלמנטים בחדר זה ושיפוץ חלקי שעוסק בהחלפה של אלמנטים בעייתיים נקודתיים.

שיפוץ חדר אמבטיה יסודי

שיפוץ חדר אמבטיה יסודי הינו שיפוץ הכולל החלפת צנרת, החלפת כלים סניטריים, החלפת ריצוף, שיקום צנרת הביוב או החלפתה וצביעה וחיפוי הקירות. בנוסף, שיפוץ אמבטיה יסודי יכול גם לכלול עבודות חשמל, בין אם מדובר בהחלפת או שינוי נקודות חשמל הקיימות או הוספת ונטה. שיפוץ מסוג זה אורך מספר ימים. יש צורך לבקש שירות של שיפוצניק, אינסטלטור ולעיתים חשמלאי במידה הצורך. מחיר של שיפוץ יסודי בחדר אמבטיה תלוי בגודלו ובסוג עבודות שיבצעו. חשוב לדעת שמחיר הביצועים אינם כוללים את חומרי הגלם, כגון, ברזים, קרמיקה, אסלות, ארונות וכיורים.

שיפוץ חדר אמבטיה נקודתי

שיפוץ חדר אמבטיה נקודתי לא כולל פירוק והחלפה של כל האלמנטים בחדר אלא התקנה ושינוי של כיור סדוק או אריחים שוברים. שיפוץ זה מאפשר ריענון לחדר החושב ביותר בבית שלכם. ניתן לבחור בשירות זה על מנת להחליף ארונות, חידוש או תיקון הקרמיקה והריצוף, חידוש מקלחון, כיור או אמבטיה, החלפת אסלה וצביעה. חשוב לדעת ששיפוץ זה אינו כולל עבודות איטום, חשמל ואינסטלציה.  מחיר עבור שיפוץ זה תלוי באלמנטים אשר צריך להחליף או לתקן ובזמן הנדרש על מנת לבצע עבודות אלו.

האם כדאי לבחור בשיפוץ נקודתי או שיפוץ יסודי ?

השאלה הראשונה אשר הנכם צריכים לשאול הינה, בן כמה החדר אמבטיה שלכם ? במידה וחדר זה לא הוחלף זמן רב, ונתקלתם בבעיות בצנרת או רטיבות, מומלץ לבחור בשיפוץ יסודי. כך, תוכלו להתחדש בחדר אמבטיה חדש ומודרני ומעוצב לפי הסגנון הכללי של הבית. בנוסף, שיפוץ יסודי מאפשר לטפל בשורש הבעיות ולמנוע בבעיות לאורך זמן. עם זאת, במידה וחדר אמבטיה שלכם אינו וישן וותיק מדי, תוכלו לבחור בשיפוץ נקודתי על מנת לתקן או לשנות את האלמנט הספציפי.

כיצד בוחרים איש מקצוע אמין ?

עבודות שיפוץ בחדרי אמבטיה, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי או נקודתי חייבות להיות מבוצעות על ידי בעל מקצוע אמין. יש לברר שהינו בעל הכשרה וידע בתחום זה. בנוסף, תוכלו לברר המצלות רבות באתרי אינטרנט על מנת לבחור בצורה נכונה ויעילה. שיפוץ אמבטיה דורש מקצוענות ואמינות.

המומלצים שלנו:

חידוש אמבטיה

מקלחונים מעוצבים

אביזרי אמבטיה

ברזים לאמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

ארונות אמבטיה מעץ

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here