המונח ניהול מוניטין ברשת רץ חזק בשנים האחרונות בעיקר בקרב חברות קידום אתרים שונות וכן אצל חברות פרסום רבות בארץ ובעולם. בשל העובדה שהאינטרנט נגיש כמעט לכל אחד כיום ומאפשר לנו לשתף מידע, לחלוק חוות דעת, להמליץ אך גם לקטרג בתי עסק שונים – ניתן בקלות לבנות או להרוס מוניטין באמצעות רשת האינטרנט. ישנם אנשים שיזדקקו לשירותי ניהול מוניטין ברשת על מנת לטהר את שמם הטוב ואחרים ירצו פשוט לשדרג את המוניטין שלהם על מנת לפאר את שמם ביחס למתחרים שלהם.

כיצד תוכלו לבצע זאת בפועל?

ובכן, יש כמה וכמה פעולות שאפשר לבצע על מנת לשדרג את המוניטין שלכם ברשת. חלק מהן מתייחסות לדירוגים, אחרות לתגובות של הקהל ולבסוף אלה הקשורות בחוויית המשתמש שלכם. אתם צריכים לדאוג לכל החזיתות אם אתם רוצים לשפר את השם והמוניטין שלכם באינטרנט אולם גם זה דורש זמן ועבודה ולכן אל תצפו שזה יקרה ביום אחד.

  • שפרו ציוני דירוג – גם בגוגל וגם בדף העסקי שלכם בפייסבוק אתם יכולים לקבל ציון דירוג מ0 עד 5 כוכבים. בקשו מהלקוחות שלכם ומהעוקבים שלכם לדרג אתכם בצורה חיובית על מנת לשדרג את עצמכם. בקשו מהם להוסיף תגובה מחממת לב הממליצה עליכם וזאת בהתאם לשירות שהם חוו מכם.
  • פתחו ערוץ יוטיוב – אין כמו סרטונים שלכם ושל העסק שלכם שבהם אנשים ייראו מי אתם באמת ויוכלו להתחבר אליכם יותר.
  • הגיבו בשמכם המלא – כאשר אתם מגיבים באתרים, פורומים או ברשתות החברתיות הגיבו עם שמכם המלא ואל תסתתרו מאחורי כינויים שונים או שמות אנונימיים.
  • פרסמו את עצמכם ברשת – פרסמו טורי אורח וכתבות באתרים שונים, החל מאתרי יח"צ מובילים ועד אתרים ובלוגים קטנים ברחבי הרשת. ככל שהפריסה שלכם תהיה גדולה ורחבה שלכם זה ישפיע לטובה על המוניטין שלכם.
  • חלקו תוכן טוב ובעל ערך – השתדלו לתת ערך לגולשים, מענה אמיתי לצורך שלהם ועזרו בכל הזדמנות שאתם יכולים. כאשר אתם מחלקים תוכן טוב ובעל ערך הגולש יכול להתחבר אליכם וכאשר הוא מחובר אליכם לטובה יהיה לו קשה לחשוב עליכם בצורה שלילית.

לסיכום; שיפור מוניטין ברשת הוא מקצוע בפני עצמו ומדובר בעבודה סיזיפית לאורך זמן. אם אינכם  יכולים לעשות אותה בעצמכם או אם אתם חוששים שמא היא לא תבוצע כראוי, אתם בהחלט יכולים לשכור את שירותיה של חברת פרסום/קידום אתרים המספקת שירותים אלה ולהיות בטוחים שהעבודה מתבצעת בצורה הטובה ביותר.

המומלצים שלנו:

ניהול מוניטין באינטרנט

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here