אחת התופעות הקשות ביותר עבור הורים בחופש הגדול היא הגדלה משמעותית של הוצאות כלכלת הבית במשך החודשיים של החופש הגדול. הסיבה לכך היא שכשהילדים בחופש אז יש צורך להעסיק אותם, להוציא אותם לבלות, לקחת אותם לקניון או לרשום אותם לחוגים וקייטנות. כל אלה גורמים להגדלה משמעותית בהוצאות וכדי להימנע מהוצאות מפוזרות ולא מתוכננות כדאי לכם לקרוא את המשך המאמר.

תכנון נכון של הוצאות הקיץ:

הדרך הטובה ביותר לעמוד בהוצאות השונות היא להקציב סכום כסף מסוים ולתכנן בהתאמה אליו את חופשת הקיץ. הכינו סדר יום שבועי/חודשי עם מגוון הפעילויות שלכם ושל הילדים במהלך הקיץ ומי מההורים לוקח את הילדים (בזמן שההורה השני בעבודה). כך למשל: ביום ראשון ניקח את הילדים לבריכה, ביום שני לים, ביום שלישי לסרט, ברביעי לקניון, בחמישי נעשה פעילות ביתית ובשישי-שבת ננוח בבית. כמובן שישנן אינספור אטרקציות שונות להפעלת הילדים וכן אטרקציות חדשות קמות ומתפרסמות בכל קיץ.

"כל פעילות היא הוצאה אז איך נעמוד בהכל?"

ובכן, לא כל אטרקציה חייבת להיות הוצאה כספית גדולה וכי ניתן לבצע פעילויות שונות שיגרמו לילדים ליהנות גם ללא הוצאות גדולות וכן לנצל פעילויות חינמיות שונות. כך למשל: קניונים מציעים מגוון רחב של מופעים ופעילויות כדי למשוך קהל רב ככל האפשר ואתם יכולים לנצל זאת ולקחת את הילדים בחינם לקניון. נכון שלעתים הגעה לקניון כרוכה ברכישת אוכל ושתייה ולעתים במשחק קטן לילדים שעוברים ליד חנות המשחקים, אך במידה ותחסכו הוצאות לא צפויות תוכלו ליהנות מארוחת צהריים/אחר הצהריים טובה בקניון לצד הופעה לילדים שתעסיק אותם.

בכל עיר יש גם מופעים שונים שגם הם מספקים אטרקציה מלהיבה לתושבי האזור. בנוסף למופעים הללו תוכלו לקחת את הילדים לים לחופים בעלי כניסה ללא תשלום ולחסוך הוצאות רבות. לעתים תוכלו גם לקחת את הילדים לעשות על האש בפארק עם כדורגל וכמה משחקים שאפשר לשחק בטבע ולהפעיל אותם שם. זאת ועוד, תוכלו להכין בעצמכם פעילות יזומה סטייל "המירוץ למיליון" או פעילויות שונות אחרות שיפעילו את הילדים, יגרמו להם ליהנות וכל אלה במינימום הוצאות.

אתם צריכים ליזום את תכנית ההפעלה:

אם תורידו תכניות מוכנות מהאינטרנט או תתנו לילד שלכם לומר לכם לאיפה הוא רוצה ללכת, סביר להניח שתסיימו עם הרבה יותר הוצאות כלכלת הבית מהמתוכנן. גם כאשר אתם מתכוונים ללכת לסרט או הצגה כלשהי בתשלום, תוכלו להשתמש במהלך השנה בכרטיסי אשראי שאת הנקודות שלהם תוכלו להמיר בכרטיסים 1+1 במהלך הקיץ וכך לנצל את ההטבות ולחסוך הוצאות רבות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here