איך מבדילים בין חדרים לפי שעה לבין חדרים דיסקרטיים?
קרדיט pixabay

אתם יודעים כמה בלבולים נוצרים בין שני המושגים הללו? מהצד האחד: "חדרים לפי שעה" מהצד השני: "חדרים דיסקרטיים" או "דירות דיסקרטיות".

חשוב לנו מאוד שההבדל יהיה ברור מכיוון שממה ששומעות אוזננו אנו למדים שהטעות בזיהוי בין שני המושגים גורמת להרבה מאוד אנשים להפוך את שניהם לאחד וליצור סטיגמה שלילית שלא מגיעה, לפחות לתעשייה של החדרים לפי שעה בישראל.

בגדול, ההבדל הוא שחדר לפי שעה הוא עסק חוקי ומהצד השני, הדירות שמתויגות כדירות דיסקרטיות הן לא עסק חוקי ולא בגלל הדירה עצמה אלא בגלל מה שקורה בתוכה.

אז איך תבדילו בין חדר לפי שעה לבין דירה דיסקרטית?

חדר לפי שעה הוא מושג שכולל בתוכו דירות, צימרים, יחידות דיור וכל נכס בעל 4 קירות שמוסב למקום בו אפשר להתארח על בסיס שעתי.

מה שמביא אנשים לבלבול בין שני המושגים הוא עצם היותם גם של החדרים לפי שעה וגם של המושג השני, דיסקרטיים.

אבל העניין הוא לחלוטין בר תיקון, חדרים לפי שעה יופיעו תמיד במושג הזה עם שינויים קוסמטיים פה ושם, למשל תוכלו לשמוע על הביטוי: חדרים להשכרה על בסיס שעתי או צימר לפי שעות ואתם תבינו שהביטויים הללו הם תחת קטגוריית חדרים לפי שעה.

מה עוד שברגע שאתם מחפשים חדר לפי שעה אתם מקבלים רשימה של עשרות אתרים לגיטימיים המפרסמים את אותם החדרים וכשאתם סוגרים עם בעל המקום על הגעה אתם למעשה שוכרים את החדר עצמו לפעילות שלכם, שהיא ברוב רובם של המקרים הגעה עם בת הזוג כדי לחוות רגעים של אינטימיות ורומנטיקה.

מהצד השני, כשאתם מחפשים דירות דיסקרטיות אתם לא מחפשים את הדירה עצמה אלא את מה שיש בתוכה ובתוכה ממתינות בחורות להן אתם משלמים על פעילות לא חוקית בישראל.

את הדירה אותה הבחורה כנראה שוכרת לתקופה כזאת או אחרת ואתם משלמים על השירות הלא חוקי שהיא מציעה.

ההבדלים הם כל כך מהותיים ופשוטים שאין מקום לבלבול! עצם ההגדרה ואיך שהיא נאמרת או נכתבת מביאים לידי בלבול.

מהצד האחד, האנשים שמחפשים חדרים לפי שעה מעוניינים במקום אליו יוכלו לקחת את בת הזוג לחוויה זוגית ואולי רומנטית.

איזו בת זוג הם מביאים? בת הזוג איתה התחתנו? בת זוג אחרת, כלומר מצב של בגידה? זאת כבר ההחלטה שלהם, הם יהיו אלה שיצטרכו להתמודד עם המצפון והשקרנים אבל מכל בחינה אחרת ההגעה לחדר לפי שעה היא כמו להגיע לחדר בבית מלון רק עם מעטה של דיסקרטיות שמאפשרת לאלה שצריכים להתחבא את האפשרות לא להיחשף.

עכשיו כשההבדל מובן, מה יש בחדר לפי שעה שהופך אותו לאטרקטיבי?

חדר לפי שעה להבדיל מחדר בבית מלון מעניק דיסקרטיות מוחלטת אם זה בשלב החניה ואם זה בשלב הכניסה למקום.

בסופו של השהות שלכם במקום אתם מניחים את התשלום במקום מוסכם על מנת שלא להיפגש פנים מול פנים עם בעל המקום.

המחיר נע סביב ה-80 ₪ בממוצע לשעה אבל סביר להניח שתהיו במקום קצת יותר זמן, מה עוד שבעלי המקום מתנים בהרבה מאוד מהמקרים שהות של לפחות שעתיים על מנת שישתלם להם בכלל לפתוח את החדר בשבילכם ולספק משכורת למנקה שתיכנס לנקות ולחטא את החדר אחריכם.

הן המחיר והן הדיסקרטיות בתוספת לאבזור שהוא יוקרתי ולפעמים אתם תרגישו שהגעתם לסופר-סוויטה ולא לדירה פשוטה, הם הדברים שהופכים את החדרים לפי שעה לכל כך אטרקטיביים.

האם יש פריסה ארצית של החדרים?

בוודאי שכן! מדן ועד אילת, מהבקעה ועד מישור החוף, כמעט בכל ישוב תמצאו חדר או צימר כזה או אחר העובד על בסיס שעתי.

בנוסף, כמעט בכל עת תמצאו חדרים חדשים שקמים לצד החדרים הוותיקים שפועלים כבר שנים.

החדרים החדשים ישקיעו בפרסום ובשיווק על מנת להיכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים והחדרים הוותיקים יתבססו על לקוחות קיימים ולכן עלויות הפרסום שלהם יהיו זניחות.

כמובן שאם מדברים על אזורים אז אזור הצפון הוא הפורה והאטרקטיבי ביותר בתעשייה הזאת ולכן בכל עת שתחפשו חדרים להשכרה בצפון או בשמם היותר מוכר, חדרים לפי שעה בצפון אתם תמצאו עשרות אם לא מאות חדרים וצימרים הפרוסים בין קצרין ברמת הגולן, מטולה בגליל העליון ועד חדרה וקיסריה במישור החוף הצפוני.

מהצד השני של המדינה, אזור הדרום, תוכלו למצוא לא מעט צימרים הפרוסים בנגב ובערבה וגם חדרים לפי שעה הפרוסים בערי הדרום כדוגמת, אשדוד, אשקלון, כמובן שבבאר שבע ובאילת.

הביקוש לחדרים בדרום הארץ הוא נמוך מהביקוש לחדרים בצפון אבל עם זאת, ישנם לא מעט לקוחות שמעדיפים את האווירה הדרומית על פני האווירה הבנאלית של הצפון ולכן הם בוחרים להתארח בחדרים ובצימרים שבאזור הזה.

ובנוגע לאזור המרכז, גם אם לא היינו מבליטים או מספרים סביר מאוד להניח שהייתם מנחשים שהחדרים להשכרה בתל אביב הם החדרים המבוקשים ביותר באזור המרכז בפרט ובישראל בכלל.

תל אביב, בשונה מערים אחרות היא עיר מרכזית בישראל, שרוב הפעילות הכלכלית היומיומית מתבצעת שם או בסביבתה הקרובה ולכן אלפי אנשים מגיעים מהצפון והדרום לעבוד שם ורבים מהם גם מתארחים במהלך היום בחדרים להשכרה שיש לעיר להציע.

לסיכום

אחרי שהבנתם שאין כל רע בחדרים לפי שעה והם יכולים לשמש לדברים חיוביים כמו כמה שעות של רומנטיקה עם בנות הזוג או סתם ללכת ולהתבודד, לנוח ולהירגע מבלי שמישהו יפריע לכם ועוד 1001 אפשרויות, אתם יכולים להסיר כל דאגה מלבכם!

כשאתם מחפשים חדרים לפי שעה אתם מתכוונים לחדרים לפי שעה ולא לדברים אחרים!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here