עבר זמן רב מאז החתונה המפוארת שלכם ומאז ירח הדבש שבו הבטחתם לאהוב זה את זו לנצח. אט אט, חזרתם לשגרה היומיומית. כעת אתם מנהלים חיי זוגיות מתונה. יש לכם בית משלכם, ילדים ואולי אפילו כלב. על פניו הכול נראה לכם נהדר. אבל מתחת לפני השטח אתם שמים שבן/ בת הזוג מתנהגים באופן תמוה ומתחילים לחשוד שלא הכול ורוד בחייכם ואתם מחפשים סימני בגידה שיפלילו אותם.

לזהות את סימני הבגידה

ישנם כמה סימנים שעשויים להעיד על בגידה מצד בן/בת הזוג. השימוש במילה "בן זוג" במקרה זה מתייחס לשני המינים:

  • שיפור משמעותי בהופעה החיצונית – בן הזוג משנה את אופן לבושו. האם הוא מגיע הביתה בחליפת טוקסידו בכל ערב כשנודף ממנו ריח טוב של בושם? האם היא ביצע לאחרונה שינוי קיצוני – צבעה את השיער בצבע נועז או החלה להתאפר בצבעים עזים?
  • שינוי ביחסים ביניכם – בני הזוג נעשים חסרי סבלנות כלפיכם, הם מבקרים את ההתנהגות שלכם, מתפרצים עליכם ללא סיבה וכדומה.
  • התנהגות חשדנית – בן הזוג מתנהג בחשאיות: ממהר להתקלח כשהוא חוזר הביתה, מתרחק בעת ביצוע שיחות, נוהג למחוק היסטוריה מהאינטרנט, מכניס קוד למכשיר וכדומה.
  • יחסים אינטימיים – בני הזוג נוהגים בריחוק ואינם מחפשים קרבה אינטימית. או לחלופין, הם מבקשים מכם לנחות תנוחות מין חדשות. מדובר בדרך כלל בתנוחות שהם למדו בחוץ וכעת הם מנסים אותן על בני זוג זמינים.
  • חיובים בלתי צפויים – לפתע אתם מוצאים בחשבון הבנק חיובים תמוהים המגיעים מחנות פרחים, בית מלון או חיוב חסוי ובלתי מזוהה.
  • בן הזוג מתרץ תירוצים על מנת לצאת מהבית – עבודה עד שעות ערב מאוחרות, פגישה פתאומית עם חברים, קניות ועוד.

כשיש ספק, אין ספק

כשאתם חושדים בכך שבני בנות הזוג שלכם בוגדים בכך, אתם עלולים שלא לחשוב בהגיון. תחושת הנקמה מבעבעת בכם ואינכם מצליחים לחשוב מעבר. הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא להבהיר את העניין עם בן/ בת הזוג, אך זה לא יעזור לכם. בני הזוג רק יתעצבנו עליכם ויכחישו את התנהגותם. לפיכך, הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לאסוף ראיות בשטח ולפנות לחוקר פרטי.

אם אתם רוצים להשיג ראיות חותכות כנגד בן/ בת הזוג ולהפליל אותו/ אותה, עליכם לנהוג בחכמה כדי לתפוס את הדג ברשת. אספו חשבוניות חשודות, שיחות טלפון תמוהות והודעות והביא את הראיות לחוקר. החוקר הפרטי כבר יידע לפעול לפי הראיות וישתמש באמצעים משוכללים על מנת להפליל את בני הזוג הסוררים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here